צפו בוידאו

נתניהו מעדכן ומאיים: "זה יכול לקחת זמן"

תמונה – עומר מירון, לע"מ
ראש הממשלה נתניהו באיום על הגי'אהד האיסלמי: "פנינו לא להסלמה אבל עונים לכל תקיפה נגדנו בהתקפה. מוטב שהג'יהאד יבין את זה עכשיו מאשר כשזה יהיה מאוחר אצלו" במהלשך הישיבה נשמעה התרעה על צבע אדום מהסלולורי של אחד השרים - צפו

ראש הממשלה בפתח ישיבת הממשלה: "אנחנו ממשיכים להכות בג'יהאד האיסלמי לאחר שסיכלנו את המפקד הבכיר של הג'יהאד ברצועה. הוא היה אחראי לרוב הפיגועים שיצאו מרצועת עזה בשנה האחרונה, והוא תכנן גם להוציא לפועל עוד פיגועים, ממש בימים הללו."

"אני מבקש לברך שוב את צה״ל והשב״כ, את אמ״ן, חה״א ופיקוד הדרום, על הפעולה המוצלחת שיוצרת סטנדרט חדש של סיכול מרצחים וטרוריסטים בעולם. אני מבקש גם לשבח את לוחמי כיפת ברזל, שגם הם יוצרים סטנדרט חדש, משום שבפעילות שלהם הם הצליחו ליירט למעלה מ-90% מהשיגורים הללו. זאת עבודה יוצאת מן הכלל של החיילים והחיילות, המפקדים והמפקדות, אני מצדיע לכם."

ביממה האחרונה אנחנו השמדנו מטרות חשובות של הג׳יהאד האיסלמי. סיכלנו חוליות מחבלים שתכננו לשגר רקטות לשטחה של מדינת ישראל, והיו חלק מהם גם במהלך השיגור.

עוד אמר נתניהו ואיים: אמרתי אתמול שפנינו לא להסלמה, אבל שאנחנו עונים על כל תקיפה נגדנו בהתקפה ובתגובה חריפה מאוד. מוטב שהג׳יהאד יבין זאת עכשיו במקום שיבין זאת כשזה יהיה מאוחר מדי בשבילו. אני מאמין שהמסר הזה מתחיל להיקלט אצל הג׳יהאד האיסלמי. הם מבינים שאנחנו נמשיך להכות בהם ללא רחם. הם מבינים שכוחה של ישראל רב ושכוח הרצון שלנו גדול מאוד.

אנחנו נחושים להילחם ולהגן על ארצנו, ואם הם חשבו שהמטחים האלה או הפגיעות האלה יחלישו אותנו או ירפו את הנחישות שלנו – הם טועים. ולכן יש להם ברירה אחת – להפסיק את התקיפות הללו או לספוג עוד ועוד מהלומות. בחירה שלהם.

אזרחי ישראל, אני חוזר ואומר: זה יכול לקחת זמן. יש להישמע בקפדנות להוראות פיקוד העורף. אני מוסיף מעבר לזה – אנחנו רואים שבסבירות גבוהה מאוד מי שמקפיד על הוראות פיקוד העורף, לא נפגע, וכשיש נפגעים, כמעט תמיד בכל המקרים, אלו אנשים שלא שמעו לפיקוד העורף. ההנחיות הן פשוטות וברורות, ואני מבקש מכל אחד להקפיד עליהן.

אנחנו נמשיך לעשות יחד כל מה שצריך כדי להגן על ביטחון מדינת ישראל, ביטחון אזרחי, ישראל ויחד ננצח".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!