חגורה שחורה

לפיד: "הפשרה המסתמנת אינה טובה"

תמונה – כחול לבן
ח"כ יאיר לפיד השוהה בימים אלה בפריז, לא מתלהב מהפסקת אש שהוכרזה בתיווך המצרים: "הפשרה המסתמנת עם הג׳יהאד האיסלמי אינה טובה. היא אינה טובה מפני שהיא תוביל לסבב הבא" - ‏דו"צ: 450 רקטות שוגרו, 60% לשטחים פתוחים, כיפת ברזל ירטה 90% מהרקטות - תגובות

ח"כ יאיר לפיד בתגובה מפריז על הפסקת האש המסתמנת שהושגה הלילה בתיווך המצרים: "הפשרה המסתמנת עם הג׳יהאד האיסלמי אינה טובה. היא אינה טובה מפני שהיא תוביל לסבב הבא. היא אינה טובה מפני שאם נותנים לג׳יהאד הישגים על ירי 400 רקטות, בסבב הבא החמאס לא יוכל לשבת בצד. היא לא טובה כי שוב לא השתנה כלום."

עוד כתב לפיד: "ההרתעה לא קיימת. תושבי הדרום לא מרגישים בטוחים, ההישג המודיעיני והמבצעי יוצא הדופן של חיסולו (המוצדק) של אל-עטא נותר אירוע מבודד שאינו משנה תודעה."

אריאל חרמוני משרד הביטחון

שר הביטחון בנט מסר: "כ-20 מחבלים חוסלו ב-48 השעות האחרונות. בשלב זה, זה עוד לא נגמר. רק המעשים בשטח יקבעו. כללי המשחק החדשים ברורים: צה״ל יפעל בחופש פעולה מלא, ללא שום מגבלות. מחבל שמנסה לפגוע באזרחי ישראל, לא יוכל יותר לישון בשקט, לא בביתו ולא במיטתו, ולא בשום מקום מסתור"

ח"כ אביגדור ליברמן תקף בראיון לגל"צ: "אם המצב יימשך כפי שהוא – תוך שלוש שנים החמאס הופך לחיזבאללה. עוד תקף ליברמן את רה"מ: "נתניהו מקריב אינטרסים אסטרטגיים על מזבח הישגים קצרי טווח"

הבוקר הודיע דובר צה"ל, כי מבצע "חגורה שחורה" השיגה את כל היעדים. ניצלנו חלון הזדמנויות בהיבט של ההתרעות האיראניות. ‏במהלך היומיים האחרונים שוגרו כ-450 רקטות לישראל. עוד אמר דובר צה"ל הדי זילברמן, כי צה"ל העריכו שעוצמת האש של הג'יאהד האיסלמי תהיה גבוהה יותר.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!