רוצה את השלטון

צפו: גנץ דורש מנתניהו להתפטר עכשיו

תמונה – דוברות כחול לבן
יו"ר כחול לבן בני גנץ מציע שוב לראש הממשלה נתניהו להקים ממשלה בראשות כחול לבן, ואם נתניהו וזוכה הוא יוכל לחזור לשנתיים: "מי שהוביל מסע הסתה קשה וכואב כנגד ראש הממשלה יצחק רבין, מסע שנגמר באסון לאומי כבד, צריך לדעת היטב את מחירם המסוכן של מילים שעלולות להפוך חלילה לכדורי מוות" - המתקפה המלאה

יו"ר כחול לבן בני גנץ במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה נתניהו: "מי שמעך ודרך על יריביו הפוליטיים לאורך כל חייו הפוליטיים לא חמל ולא ריחם עליהם גם בשעותיהם הקשות, הוא אחרון שיכול לגייס עכשיו את תמיכת הציבור להסית נגד חוקרים, להסית נגד שופטים, להסית נגד פרקליטים. נתניהו הוא זה שעבר מאולפן לאולפן, שמח לאידו של אולמרט וקרא לו להתפטר. הוא זה שאמר, כי ראש ממשלה ששקוע עד צוואר בחקירות קיים חשש שיכריע הכרעות על בסיס האינרטס האישי של ההישרדות הפוליטית שלו ולא על בסיס של האינטרס הלאומי. מי שהוביל מסע הסתה קשה וכואב כנגד ראש הממשלה יצחק רבין, מסע שנגמר באסון לאומי כבד, צריך לדעת היטב את מחירם המסוכן של מילים שעלולות להפוך חלילה לכדורי מוות"

בנאומו פנה ח"כ גנץ לבוחרי הליכוד ולנתניהו: "אני פונה אליכם ומבקש שמרו על גבולות המחאה הלגיטימיים, אל תרימו יד על אדם, אל תאבדו אמונה בשלטון החוק – בשם רוב אזרחי ישראל אני מאחל לבנימין נתניהו לצאת חף וזכאי ממשפטו אני באמת יכול להבין את כאבו, אבל בשם אותו הרוב אני דורש ממנו לכבד את ההפסד בבחירות ולכבד את רצונו של רוב העם ולפרוש מתפקידו ולהיאבק על חפותו, אזרחי ישראל לא יהיו בני ערובה של אף אדם של אף מנהיג"

מנהיגי הליכוד: אני מכבד אתכם וקורא לשותפות איתכם. זה הזמן שלכם להניח את הפחדים ואיומי העבר בצד ולהקים ממשלת אחדות רחבה ככל הניתן בראשותי. אני אכהן כראש הממשלה בשנתיים הראשונות, בזמן שנתניהו יוכל להתמודד עם ענייניו המשפטים. גם אם איננו מסכימים על הכל, אנחנו שותפים לערכים הציוניים של שותפות ואחדות, של בטחון ללא פשרות, כלכלה חזקה וחברה מאוחדת. עלינו להצעיד את החברה הישראלית לעידן חדש של ריפוי והחלמה. בואו נציג ביחד, לאזרחי ישראל את המנהיגות לה הם ראויים-מנהיגות מאחדת ומפייסת שתשים את ישראל לפני הכל."

הצטרפו להצהרה של יו"ר כחול לבן, רא"ל (מיל') ח"כ בני גנץ בתגובה ראשונה על הגשת כתבי האישום נגד בנימין נתניהו.

Posted by ‎בני גנץ – Benny Gantz‎ on Saturday, November 23, 2019

ח"כ אמסלם תקף בראיון לרינה מצליח: "אין כאן שום שוחד, זה קשקוש. אתם ואני יודעים בדיוק איך נראה שוחד, מעטפות כסף, טובות הנאה – לא סיקור עיתונאי באתר שבעיקר הכפיש את רה"מ, יום ולילה. זה לא שוחד, זה תפירת תיק והגיע הזמן לחקור את החוקרים!"

https://twitter.com/dudiamsalem/status/1198310744594534402?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.