ממשלת מעבר

צפו: ישיבת ממשלה לאחר כתב האישום

תמונה – לע"מ
בלי מילה על כתב האישום: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת הממשלה השבועית לירי פורעים על ניידת משטרה בדיר על אסד והמתיחות הגוברת עם אירן - צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "אתמול בוצע ירי על ניידת משטרה ביישוב דיר אל-אסד בגליל. החשודים נעצרו. אנחנו לא מוכנים לקבל התקפות על כוחות הביטחון. אנחנו נפעל בכל דרך ונמצה את הדין עם הפורעים. אנחנו גם נמשיך לפעול כפי שאנחנו פועלים להביא חוק וסדר לאזרחי ישראל ביישובים הערביים. הם זקוקים לזה והמדינה זקוקה לזה."

https://twitter.com/dudid2428/status/1198262314115518464?s=20

https://twitter.com/dudid2428/status/1198329928116297730?s=20

עוד אמר רה"מ נתניהו לשרים: "אתמול היה ניסיון חדירה של רחפן מרצועת עזה למדינת ישראל. הרחפן הזה יורט בהצלחה. אני מבקש למסור לכם שהקבינט קיים על איום הרחפנים כמה וכמה דיונים. זה איום חדש, איום מתפתח ואיום משמעותי. אנחנו מפתחים כלים באמצעים טכנולוגיים ואחרים כדי למגר את האיום הזה ולסכל אותו.

על אירן אמר רה"מ נתניהו: "הטלתי את המשימה הזאת על ראש המל"ל שעובד יחד עם זרועות שונות בגופי הביטחון. אני מעריך שביכולתנו להביא לתוצאות שם, כפי שעשינו בהגנה האקטיבית עם כיפת ברזל, ולהיות הטובים ביותר בעולם, כדי לתת את מרב ההגנה על אזרחי ישראל."

"אתמול מפקד הכוחות האמריקנים במזרח התיכון, הגנרל מקנזי, אמר שאיראן מתכננת התקפה נוספת. זה נכון, התקפות נוספות. אבל איראן תוקפת לא רק את שכנותיה ואותנו, איראן גם תוקפת את אזרחיה. בשבועות האחרונים הם טבחו במאות מאזרחי איראן. זה משטר עריצות פר אקסלנס שהדמות שלו והחזות האמתית שלו נחשפת עכשיו בכל העולם. זה משטר הטרור הגדול ביותר שקיים בעולם, גם כלפי אזרחיו פנימה.

לכן, אני קורא לכל המדינות בעולם שרוצות להשיג שלום ויציבות באזורנו, ובעולם בכלל, להצטרף למאמץ ולהפעיל עוד ועוד לחץ על איראן. וכן, דבר נוסף, לתמוך בישראל כשהיא פועלת נגד התוקפנות הזאת. פעלנו וגם נמשיך לפעול.״

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.