מי קיבל יותר?

גיא פלג וגליקמן בקרב כפיים ברשת

תמונה – facebook
פרשן חדשות 12 גיא פלג צייץ בהתלהבות נחרצת כי השר המשפטים אוחנה קיבל "דממה רועמת" בסיום נאומו, לעומת פרקליט המדינה שי ניצן שקיבל מחיאות כפיים סוערות: "מחאת המחיאות. בתום נאומו של היועץ המשפטי בהשתלמות הפרקליטות יצאו הפרקליטים מגדרם במחיאות כפיים. נאום השר אוחנה הסתיים בדממה רועמת.", שר המשפטים אוחנה הגיב בתיעוד מהמציאות: "להלן: דממה רועמת. איך אנשים עוד מאמינים לכם זו באמת תעלומה."

כתב חדשות 13 אביעד גליקמן נחלץ לעזרת גיא פלג וכתב: "שמעתי שהשר אוחנה לא כל כך הבין את ההבדלים בין מחיאות הכפיים שהיו לו לבין מחיאות הכפיים שהיו ליועמ"ש ולפרקליט המדינה. אז להלן העובדות. אולי עכשיו השר יבין למה התקשורת אמינה בדיווחים שלה"

הגולשים הגיבו לקרב הציוצים: "אני כבר מעדיף את השקר של גיא פלג מאשר ההסבר המביך שלך"

גולש נוסף כתב: "לא נראה לי שהוא חלק על זה שמנדלבליט קיבל מחיאות כפיים סוערות. אהל הדיווח שלך אמר שכשהשר סיים לדבר הייתה "דממה רועמת", בהסתמך על הציוץ של פלג ולפני שראיתי את הסרטון של אוחנה חשבתי שהיה שקט מביך באולם, אחרי שראיתי, אני באמת לא מבין איך פלג לא מחק את הציוץ שלו."

אלבינה כתבה: "הקטע הוא שאוחנה מייצג 33 מנדטים (אתה רשאי להמיר את זה למס האנשים) והשניים עומדים על 5 מנדטים(מרצ), אבל אני כמובן לא אפריע לך להתבשם במחיאות הכפיים של אנשים הקרובים לליבך, כיסך ועבודתך"

אלון רונן הגיב: "אתה מביך. אוחנה מבין מצויין את ההבדל. רק מה שהזוי כאן זה שהעיתונאים במקום לעבוד, בודקים את הדציבלים של מחיאות הכפיים"

יעל כתבה: "גליקמן ותחרות מחיאות הכפיים.זה בדיוק הבעייה. הכל קומונה שם. אמיר אוחנה לא זקוק למחיאות כפיים. הוא מקבל את אהבת חינם מאנשי העם."

הגולשת הודיה הגיבה: "וברצינות, עצוב לי שהיועמ"ש מעל בתפקידו הציבורי רק בשביל מחיאות הכפיים של המילייה (וכנראה גם בגלל האימה משי ניצן המושחת). במקום לשרת את הציבור, הוא בחר לשרת מיעוט קטן ומופרע. מחיאות הכפיים האלה רק מדגישות עד כמה הם מנותקים שם, חיים בתוך עצמם, בתוך רפש השחיתות, הסיאוב והשקר. מביש."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!