שינוי מדיניות

בנט עוצר שחרור גופות מחבלים

תמונה – אריאל חרמוני משרד הביטחון
לבקשת משפחת גולדין שבנם ז"ל מוחזק בשבי חמאס, שר הביטחון, נפתלי בנט, החליט על שינוי מדיניות - עצירה מוחלטת של שחרור גופות מחבלים, ללא קשר לשיוכם הארגוני - חדשות

שר הביטחון, נפתלי בנט, הנחה היום (ד׳) את צה״ל ומערכת הביטחון להיערך לעצירה מוחלטת של שחרור גופות מחבלים. זאת לאחר מספר דיונים שהשר קיים בנושא ההרתעה עם בכירי מערכת הביטחון.

משמעות ההנחייה – כלל גופות המחבלים שישראל מחזיקה ותחזיק בהן בעתיד לא ישוחררו, ללא קשר לשיוכו הארגוני של המחבל ולאופי הפיגוע שביצע או ניסה לבצע. מקרים חריגים יישארו לשיקול דעתו של שר הביטחון בהתאם לנסיבות (לדוג׳: קטינים).

המדיניות החדשה תוצג בזמן הקרוב בקבינט המדיני-בטחוני, כחלק ממהלך הרתעתי רחב יותר, ותיכנס לתוקפה לאחר אישור הקבינט.

משפחת גולדין בירכו את החלטת השר: "אנו מחזקים את החלטתו של שר הביטחון נפתלי בנט לעצור באופן מוחלט שחרור של גופות מחבלים וקוראים לו להרחיב את ההחלטה ולהפסיק את השבתם של מחבלים חיים לעזה. לא יעלה על הדעת שבזמן שהחיילים בידי חמאס נמשיך לשחרר מחבלים מתים או חיים!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.