משפט ענק

333 עדים הוזמנו למשפט נתניהו

תמונה – לשכת רה"מ
יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה ממשיך להגן על אביו ברשתות החברתיות ומגיב לדיווח על 333 עדים שהוזמנו להעיד בפרשת 4000: "טוב זה לא יאמן! במשפט אייכמן על רצח 6 מליון יהודים בשואה: 100 עדים. במשפט נתניהו על סיגרים וכתבה בוואלה סלבס: 333 עדים."

בציוץ שפרסם יאיר נתניהו בחשבון הטוויטר שלו הוא כתב: "טוב זה לא יאמן! במשפט אייכמן על רצח 6 מליון יהודים בשואה: 100 עדים. במשפט נתניהו על סיגרים וכתבה בוואלה סלבס: 333 עדים."

עוד כתב יאיר: "רק להבהיר לציבור. שי ניצן, מנדלבליט, רוני ריטמן, אלשייך ומני יצחקי, הוציאו על חשבון המסים שלכם רבע מליארד שח כדי לחקור בכל העולם אנשים על סיגרים וכתבה בוואלה רכילות."

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1201482188572823558?s=20

עוד דווח כי היועמ"ש אישר לראש הממשלה 30 יום כדי לבקש חסינות מהכנסת. עוד דווח כי 333 עדים הוזמנו להעיד בבית המשפט בפרשת 4000 ביניהם השרים גלעד ארדן ואלקין, יאיר לפיד, מילצ'ן ועוד ועוד ועוד

העיתונאי שמעון ריקלין הגיב: "מאות עדים בתביעה המופרכת נגד נתניהו מלמדים: כמו כל דבר בתיק הזה הכל פוליטי. התופרים רוצים למשוך זמן כדי למנוע מנתניהו לחזור. העיקר למשוך זמן. וזה אחרי שהסבירו לנו שנתניהו מושך זמן..ועוד דבר. כל כך הרבה עדים, כלומר אפס ראיות. המתפרה הקטנה והפוליטית ממשיכה להסתלבט עלינו. עד מתי"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!