8 ימים להחליט

פיצוץ: גנץ ונתניהו בחילופי האשמות

תמונה – לע"מ
ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אחר הצהריים למשך 45 דקות בלבד עם יו"ר כחול לבן בני גנץ. לאחר הפגישה האשימו אחד את השני בסירוב לאחדות.

ממפלגת הליכוד נמסר לאחר הפגישה:"כדי למנוע בחירות מיותרות ולהקים ממשלת אחדות, ראש הממשלה נתניהו הציע לעגן בחקיקה יצירתית את הסדר הרוטציה, שמונע מכל צד להפר אותו. למרות זאת וחרף ויתורים מרחיקי לכת, כחול לבן ממשיכים לסרב להקמת ממשלת אחדות בשל הוטו שהטיל יאיר לפיד נגד הקמת ממשלת אחדות."

ממפלגת כחול לבן נמסר בסיום הפגישה בין גנץ לנתניהו: "יו"ר הליכוד לא הביא שום הצעה חדשה התואמת את מצבו המשפטי ואת ההכרה בהפסד בבחירות, או שום הצעה חדשה בכלל. בפגישה אף סירב להתחייב על קווי יסוד לממשלה או כי ימנע מחתירה לחסינות אישית. בקיצור- נתניהו החליט בחירות. למרות זאת, נמשיך עד הרגע האחרון לנסות ולמצות כל סיכוי להקים ממשלה של שותפות ואחדות. מילים שככל הנראה זרות לנתניהו".

בראיון ל"פרלמנט צהריים" עם מזל מועלם בערוץ הכנסת התייחס ליברמן בגישה שונה לאפשרות לממשלת ימין צרה: "קשה לשקול מה הכי גרוע – בחירות מוקדמות או ממשלה צרה, אבל מבין את הח"כים בישראל ביתנו שמתקוממים נגד התנהלות "

שר הפנים אריה דרעי תקף והאשים ח"כ ליברמן בהליכה לבחירות: "ליברמן הוא אחראי הראשי שלא קמה ממשלת אחדות. ליברמן אחראי לכך שאנחנו בדרך לבחירות שלישיות שעלולות לגרום לנזקים נוספים של מליארדים ולשיתוק המדינה. ליברמן עושה זאת רק משיקולים פוליטיים צרים. אני מקווה שנתניהו וגנץ יבינו זאת ויקימו ממשלת אחדות למען העם והמדינה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.