אסון

מזעזע: תמר ז"ל נמחצה למוות בירושלים

תמונה – אודי גל דובר כב"ה י-ם
טרגדיה בירושלים: הצעירה שנהרגה הלילה מתחת לרכבת הקלה היא תמר פניגשטיין ז"ל, בת 19 מפתח תקוה. תמר הייתה חולת אפילפסיה והחליקה ככל הנראה בעלייתה לרכבת ונהרגה במקום - תמר התנדבה בשירות לאומי בבית החולים שערי צדק - יהי זכרה ברוך

תמר פינגשטיין ז"ל בת ה-19 חזרה מסרט עם חברותיה בשעה 12:15 בלילה , בדרכן הביתה, תמר ככל הנראה לקתה בהתקף אפילפטי בעת שהרכבת הקלה חלפה לידה וכתוצאה מכך נפלה בין הקרונות ונמחצה למוות במקום. כוחות ההצלה שהגיעו במהירות למקום עמלו זמן רב כדי להרים את הקרון ולחלץ את גופתה. לוחמי האש חילצו את גופתה באמצעות כלי הרמה הידראוליים ופנאומטיים כדי להרים את הרכבת.

חברתה של תמר ז"ל סיפרה בראיון לאילה חסון ב-103FM: "חזרנו מסרט. הכול היה סבבה, היא הייתה בסדר גמור. יש לה לפעמים התקפי אפילפסיה. כאילו – לא לפעמים, כבר שנים שלא היה לה. כשהגענו לרציף של הרכבת, היא פשוט התחילה להסתובב כזה מוזר, העיניים שלה התחילו לזוז מצד לצד והראש שלה זז. בהתחלה אמרתי לה, 'את צוחקת עלי?' – ואז ראיתי שהיא לא בסדר. ניסיתי לתפוס אותה והיא פשוט החליקה לי מהיד. כאילו, היא הייתה ברגע של נפילה, ניסיתי לתפוס אותה, שלא תיפול, והיא פשוט החליקה מתחת לרציף."

ממד"א נמסר: הלילה בשעה 00:18 התקבל דיווח על הולכת רגל שנפגעה מהרכבת הקלה ברחוב יפו, סמוך לתחנה המרכזית בירושלים. צוותי מד"א דיווחו על צעירה כבת 19 ללא סימני חיים וקבעו את מותה במקום. בנוסף העניקו טיפול ופינו לבי"ח שערי צדק 4 צעירות כבנות 19 שלקו בהתקף חרדה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.