תם עידן

איילה חסון: "שי ניצן נקמן ומניפולטור"

תמונה – משרד המשפטים
מגישת הטלוויזיה הבכירה איילה חסון בביקורת חריפה נגד פרקליט המדינה היוצא שי ניצן: "נקמן ומניפולטור ברמה הגבוהה ביותר שהכרתי. אבא של גל בק אמר לי את המשפט הכי מצמרר ששמעתי. אני קם כל בוקר ומקלל את שי ניצן על מה שהוא עשה לנו, אבל אני רוצה שהוא יסלק את נתניהו ולכן אני שותק עכשיו".

לא רק גיא פלג: מגישת הטלוויזיה אילה חסון יוצא במתקפה חריפה ברדיו 103 fm על פרקליט המדינה היוצא שי ניצן: "אני רוצה להגיד לא רק שהוא יהיר, אני רוצה להגיד שהוא נקמן ומניפולטור ברמה הגבוהה ביותר שהכרתי. הוא לוקח מידע ופשוט עושה בו מניפולציה בהתאם לצרכים שמשרתים את האג'נדה שלו באותו קייס. אני ראיתי את זה לנגד עיני כשהוא התמודד עם ראיות פורנזיות ועם עדות מפוברקת של עדה בפרשה של מוות של ילד בן 16 והוא עשה מניפולציה הכי נבזית בחקירה שאפשר להעלות על הדעת."

עוד אמרה חסון: "אבא של גל בק אמר לי את המשפט הכי מצמרר ששמעתי. אני קם כל בוקר ומקלל את שי ניצן על מה שהוא עשה לנו, אבל אני רוצה שהוא יסלק את נתניהו ולכן אני שותק עכשיו".

גם הפרשן המשפטי גיא פלג תקף את פרקליט המדינה היוצא שי ניצן: "הפרקליטות מתנהגת באלימות כל פעם שמנסים לבקר אותה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.