זועקים לזערה

הרב קנייבסקי מתגייס לעזרת היתומים

טרגדיה: התגייסות רחבה ברשת למען תשעת היתומים הקטנים שאמם נפטרה לאחר מחלה קשה. מנהיג הציבור החרדי הרב קנייבסקי מתגייס לעזרת היתומים הקטנים שנותרו חסרי כל כאשר הקטנה היא רק בת שנה.

לפני כשנה וחצי התגלתה המחלה אצל מרב ובחלוף שישה חודשים היא ילדה את בתה התשיעית. בקושי הספיקה להכיר את התינוקת הקטנה. היא הועברה בדחיפות למחלקת אונקולגיה, כאשר במהלך הטיפולים היא מנועה מלהתקרב אל התינוקת עקב הקרינה… במשך התקופה נחשפו השכנים למצב הכלכלי הקשה של המשפחה ונדהמו מעוצמתה של מרב אשר הצליחה לשדר אווירה שמחה, מלאה באמונה, למרות הפשטות והדוחק.

הקליקו כאן לעזור >> מצילים את יתומי משפחת טולדנו

לפני כשבועיים חלה הרעה משמעותית ומרב המיוסרת בקשה להיפרד מאוצרותיה הקטנים כשהיא מרגישה כי כוחותיה הולכים ועוזבים. כאמור ביום שני האחרון החזירה נשמתה ליוצרה והותירה אחריה תשעה יתומים קטנים וחובות אדירים שנצברו במשך כל תקופת הטיפולים.

מרן שר התורה, הרב חיים קנייבסקי שליט"א, שמע את זעקת היתומים ובירך בברכה מיוחדת ונדירה את כל מי שיתרום סכום של שש מאות חמישים שקלים עבור היתומים.

הקליקו כאן לעזור >> מצילים את יתומי משפחת טולדנו

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.