אנטישמיות גוברת

ישראלית הותקפה ברכבת: "את מסריחה"

תמונה – ליהי אהרן
ימים ספורים לאחר הפיגוע האנטישמי במרכול הכשר בניו ג'רזי. ליהי אהרן, תיירת ישראלית הותקפה בידי אשה אנטישמית ברכבת התחתית במנהטן, זאת לאחר שיצאה להגנת יהודי מבוגר שספג עלבונות אנטישמיות מהאשה התוקפת: "טוב שהרגו את היהודים, היו צריכים להרוג את כולכם" - צפו בתיעוד שפורסם

תיירת הישראלית ליהי אהרן, הותקפה ונחבלה לאחר קטטה עם אשה אנטישמית ברכבת התחתית במנהטן – ליהי יצאה להגנת יהודי מבוגר ברכבת שספג עלבונות ואיומים מאשה שחורה ברכבת התחתית, בתגובה החלה האשה להכותה, ליהי נלחמה בחזרה עד להגעת השוטרים.

בסרטון שפרסמה ליהי לאחר המתקפה היא מספרת: "היא המשיכה לקלל בצעקות 'אללה אכבר'. אבל אני רוצה להגיד לכולם, אל תתנו לתוקפים את מה שהם רוצים, תתקפו חזרה. תגנו על עצמכם. אני ישראלית והחלטתי להחזיר לתוקפת".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.