"שיארוז חפצים"

צפו: נתניהו מפונה למרחב מוגן ומאיים

תמונה – לע"מ
שוב זה קורה: אזעקת צבע אדום הופעלה רגע לפני נאום ראש הממשלה נתניהו בכנס בחירות באשקלון, הוא פונה למרחב מוגן וחזר לאחר מספר דקות ואיים בתגובה: "הפעם גיליתי עוד משהו, החמאס והג'יאהד לא רוצים שאני אנצח. ההוא שירה בפעם הקודמת לא איתנו. מי שירה עכשיו – שיארוז את החפצים." - וגם: מה אמר שר הביטחון כשנתניהו הורד לראשונה מהבמה במהלך אזעקה באשדוד - צפו

מספר דקות לאחר שפונה למרחב מוגן בעקבות אזעקת צבע אדום באשקלון, חזר ראש הממשלה נתניהו לאולם ואיים: "ההוא שירה בפעם הקודמת לא איתנו. מי שירה עכשיו – שיארוז את החפצים."

יו"ר כחול לבן בני גנץ צייץ בתגובה: "המצב בו אזרחי ישראל נתונים לחסדי טרוריסטים, וראש ממשלת ישראל לא יכול לסייר בחלק ממדינתו הוא תעודת עניות למדיניות הביטחון בדרום, ואובדן הרתעה שאף מדינה ריבונית לא יכולה לקבל. אנו נחליף את הממשלה, נשנה את המדיניות ונחזיר את ההרתעה ואת השקט לתושבי הדרום."

אזעקת צבע אדום נשמעה במהלך כנס בהשתתפות ראש הממשלה בנימין נתניהו באולמי רפאלי באשקלון>> https://www.kan-ashkelon.co.il/news/45161

Posted by ‎כאן דרום אשקלון‎ on Wednesday, December 25, 2019

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, כתב בתגובה לירי לאשקלון: "זו הפעם השנייה השנה שפעילי טרור ברצועת עזה משפילים את מדינת ישראל, וראש הממשלה שוב, בעיצומו של כנס בחירות, מורד מהבמה ונמלט למרחב מוגן. ההבדל היחיד הוא שבפעם הקודמת זה היה במהלך נאום באשדוד והפעם באשקלון."

"בין הפעם הזו לפעם הקודמת נתניהו המשיך להטיף ולקדם הסדרה מול החמאס, אבל האמת העגומה היא, שלא הייתה הסדרה ולא תהיה הסדרה. מה שיש זה כניעה לטרור ושום מכבסת מילים לא תשנה את המציאות שנקלענו אליה. נתניהו, שעוד ב-2009 הבטיח שכאשר הוא ייבחר ימוטט את שלטון החמאס, בינתיים ממוטט את ההרתעה הישראלית."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.