אין זמן

צפו: קושמרו מנתק על נתניהו את המסך

תמונה – הליכוד
העיתונאי ירון אברהם העביר שידור חי ממסיבת עיתונאים של ראש הממשלה נתניהו, כשראש הממשלה ביקש לומר דברים הודה לו המגיש קושמרו והעביר את השידור למטה סער • צפו בתגובה של נתניהו

העיתונאית גלית דיסטל-אטבריאן כתבה בתגובה: "טוב, זה כבר גובל בטירוף מוחלט. ממש הרגע במהדורת החדשות של ערוץ רק לא ביבי 12, הכתב שנמצא בשטח עם ראש הממשלה עומד להעביר את השידור לנתניהו אבל מפטפט קצת בתור הקדמה. נתניהו ממתין בסבלנות ואז שואל את הכתב בבדיחות דעת ובחיוך רחב -" אתה מדבר או שאני מדבר?".

הכתב מחייך קצת ואז מעביר את השידור באופן רשמי ומסודר לנתניהו. ואז חברים, אז עורך המהדורה חותך לאולפן הישר לזרועות קושמרו שמנסה להסתיר את ההלם. העורך היקר לא איפשר למאזינים לשמוע אפילו מילה אחת של ראש הממשלה. אינסטינקט עצבני של איש מקצוע שהשנאה פשוט העבירה עליו את דעתו.

עזבו עכשיו את גסות הרוח המטורפת, הם וואחשים לא מהיום. אבל לחתוך כך את קצב השידור, את הכתב, להעביר באופן לא מתוכנן לאולפן, להסתכן בביזוי ולעג וחוסר מקצועיות רק כדי שאף אחד לא ישמע את מה שיש לנתיהו לומר? הם עד כדי כך רוצים שסער יבחר. ואתם יודעים מה זה אומר: קחו מטריה וטוסו לקלפי. על כל אקט בולשביקי של תקשורת פראבדה: עוד קול לנתניהו בקלפי. רק תחשבו כמה אלה באולפן שם יתעצבנו. שווה כל טיפת גשם שנוזלת מהצוואר דרך הסוודר אל הגב. נשבעת לכם ששווה. החוצה עכשיו!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.