סער יפרוש?

מדגם ראשון: נתניהו ניצח בהפרש ענק

מדגם ראשון שמפרסם מכון המחקר 'דיירקט פולס' נראה כי ראש הממשלה ויו"ר הליכוד בנימין נתניהו זכה בהפרש גדול על יריבו למפלגה ח"כ גדעון סער, 71-28 לטובת נתניהו - ח"כ סער וראש הממשלה נתניהו פרסמו תגובות ראשונות - עדכונים

ראש הממשלה נתניהו בתגובה ראשונה על הניצחון הגדול: "ניצחון ענק! תודה לחברות וחברי הליכוד על האמון, התמיכה והאהבה. בעזרת השם ובעזרתכם, אני אוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים."

ח"כ גדעון סער צייץ בטוויטר תגובה ראשונה להפסד המסתמן: "תודה לחברים, למתנדבים, למצביעים הרבים. לכל מי שמאמין בדרך אליה יצאנו. גיליתם אמונה, אומץ-לב ונחישות. אני אוהב אתכם וגאה בכם!"

יועץ ראש הממשלה יונתן אוריך עקץ וצייץ: "נתניהו מוכן", בעקיצה על הציוץ של גדעון סער "אני מוכן", כשפורסם על קיום הפריימריז על ראשות הליכוד לפני מספר חודשים.

בניסיון להמריץ מצביעי ליכוד לצאת להצביע, ערך ראש הממשלה נתניהו שיחת וידאו ששודרה לאלפי צופים בשידור חי בעמוד הפייסבוק שלו, עם המעריץ מספר 1 שלו, מחמוד סעוד מסעודיה, בסיום השיחה פרץ סעוד בשירת "ביבי ביבי יחביבי" אליו הצטרף נתניהו וצוות המטה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.