צפו בוידאו

טיבי לשטרית: "תסתמי את הפה יא'זבלה"

תמונה – אחמד טיבי
מהומה פרצה במהלך דיון בוועדת הכספים על חוק קמניץ בנושא הבניה הבלתי חוקית במגזר הערבי, "תסתמי את הפה יא'זבלה", מה את אומרת לי לא לדבר בערבית?" תקף ח"כ טיבי את ח"כ שטרית מהליכוד - לוסי אהריש: "וזאת הדוגמה שאתם נותנים לאזרחים? תתביישו!" - צפו

ח"כ טיבי התפרץ בתגובה לח"כ קטי שטרית שצעקה לעברו "אתה תומך בשהידים" ואמר לה בשפה הערבית: "תסתמי את הלוע שלך יא'זבל".

شاهد: رد الطيبي على عضو كنيست طلبت منه عدم التحدث باللغة العربية

"من انت يا زبالة"..بهذه الكلمات رد النائب عن القائمة المشتركة في الكنيست الاسرائيلي أحمد الطيبي على عضو كنيست هاجمته وطلبت منه عدم التحدث باللغة العربية

Posted by ‎Ramallah News – رام الله الإخباري‎ on Monday, December 30, 2019

ח"כ שטרית לא נשארה חייבת והגיבה: "בוא דבר איתי בערבית, גדלתי בלוד עם אנשים הרבה יותר טובים ממך אתה תומך טרור ושהידים. מה הוא מדבר עליי בערבית? זו מדינה יהודית שידבר עליי בעברית. באיזה מדינה הייתם חיים ככה?"

ח"כ טיבי בתגובה: "תסתמי את הפה יא'זבלה. מה את אומרת לי לא לדבר בערבית?"

אשת התקשורת לוסי אהריש תקפה בתגובה: "שיח מיזוגני מגעיל ותת רמה מצד אחד. שיח גזעני מתנשא ותת רמה מצד שני. וזאת הדוג׳ שאתם נותנים לאזרחים? תתביישו!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.