ניצחון מוחץ

כתב ***נה וישלם 140 אלף ש"ח

תמונה – מסך כאן חינוכית
מכפישים באנונימיות? תחשבו שוב: גולש בטוויטר כינה את העיתונאית איילה חסון ***נה ויפצה אותה ב 140 אלף שקל, הוצאות משפט, הסרת הציוץ ופרסום התנצלות - חדשות

אתר 'העין השביעית' חושף: מספר ימים לפני הבחירות כתב האזרח חיים אידלשטיין מפרופיל מזוייף בטוויטר, בתגובה לראיון שקיימה איילה חסון עם ח"כ בני גנץ לפני הבחירות האחרונות לכנסת: "שמישהו יגיד את זה כבר כמו שזה: איילה חסון היא זונה מאולפת של המשטר".

באתר 'העין השביעית' דווח, כי בתחילת החודש הגיעו שליחים לאידלשטיין בתל-אביב, ומסרו לו את כתב התביעה. למרות זאת נעדר אידלשטיין מהדיונים מבית המשפט ואף לא הגיש כתב הגנה.

השבוע, פסק בית המשפט כי על אידלשטייין לפצות את איילה חסון בסך 140 אלף שקל והוצאות משפט בסך 10,000 שקל. עוד נקבע כי על אידלשטיין להסיר את הציוץ ולפרסם הודעת התנצלות בפני הגב' חסון. עד לרגע זה הציוץ לא נמחק ולא התפרסמה התנצלות.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.