רוצה להיות פרשן

יאיר נתניהו רוצה תוכנית בגל"צ

פרשן גלי צה"ל, העיתונאי מיכאל האוזר טוב, (בנו של ח"כ צבי האוזר מכחול לבן), פרסם ציוץ ביקורתי בטוויטר נגד נתניהו ומצב העוני בישראל, יאיר נתניהו לא נשאר חייב והציע את עצמו להפוך לפרשן פוליטי בגל"צ, בהבטחה כי יתרום את המשכורת לאיזה עמותה שתיבחר. - רזי ברקאי: "ככה להדיח את ברדוגו? לא חראם?" - צפו

בציוץ שפרסם פרשם גלי צה"ל מיכאל האוזר-טוב הוא כתב בצער ובביקורת: "נתניהו יבקש היום חסינות, וציפי חוטובלי תמונה לשרה, והכל סבבה. באמת. אבל בחיאת – יושבת בקריית עקרון נערה בת 17, אבישג פדידה, צריכה לעבוד מבוקר עד לילה כדי לחיות, ולא ביקרה מעולם בתל אביב. פשוט כי אין לה איך להרשות לעצמה. והחלום שלה הוא ללכת להופעה של אייל גולן. והיא קורעת את הלב."

יאיר נתניהו לא נשאר חייב והגיב לו בציוץ והצעה משלו: "אולי תתרום לה את המשכורת שאתה מקבל על חשבון הציבור בגלצ כדי לקדם תעמולה פוליטית למען אבא שלך חבר כנסת של כחול לבן? ואז היא לא רק תוכל להגיע להופעה של אייל גולן היא תוכל לטוס להופעה של ביונסה."

מיכאל האוזר טוב הגיב ברמז על מקום עבודתו לשעבר של יאיר נתניהו: "הלוואי יאיר, אולי כשאעבוד בשורת הדין יהיה לי מספיק כסף לטוס לביונסה"

יאיר המשיך והגיב לעקיצת האוזר: "אולי שתעבוד בשורת דין תרוויח כסף פרטי ולא ממשלם המסים הישראלי שמשלם לצהל כדי לנצח מלחמות ולא כדי לעשות תעמולה פרוגרסיבית קיצונית ברדיו צבאי (שדומה לו יש רק בצפון קוראה, אין דבר כזה רדיו צבאי פוליטי בעולם המערבי). ועל הדרך תעזור גם לקורבנות של נפגעי טרור."

והקרב נמשך בתגובה עוקצנית של האוזר: "האמת ששקלתי את זה, אבל אז הבנתי שהפסקת לעבוד שם וזה העלה בי חששות… חטפתי רגליים קרות"
·
יאיר נתניהו הגיב בעקיצה והצעה משלו: "אולי אז תסדר לי ג׳וב בגלצ על חשבון הציבור אם אתה ככ דואג לפרנסתי? בטוח שלא יהיה להם אכפת שאני לא אובייקטיבי ואני יעשה תעמולה לאבא שלי ולליכוד, כדי לאזן את התעמולה שלך לאבא שלך ולכחול לבן :). אני רציני. מוכן להתחיל מחר", הציע את עצמו יאיר והוסיף: "למי שלא הבין, אני רציני לגמרי. מוכן להתחיל לעבוד בגלצ כפרשן פוליטי כבר ממחר. מי שחושב שרזי ברקראי, רינו צרור, אילנה דיין והבן של ח״כ האוזר מכחול לבן, יעל דן וכו’ יותר אובייקטיבים ממני מוזמן לרכבת שיוצאת לנרניה מתחנת ארלוזורוב הערב ב7."

יאיר המשיך ותקף: "ומכיוון שהבן של האוזר מתוייג פה, ומכיוון שהוא מדבר עם אלקבץ כל יום אני מניח, מחכה לשמוע את תשובתו. הנה בלי קומבינות ובלי פרוטקציות. שמתי את הכל על השולחן גלוי לכל בטוויטר. מוכן גם לתרום 100% מהמשכורת שלי לעמותות צדקה שאני אבחר."

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1212343839614291968?s=20

דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו, מפקדו לשעבר של יאיר נתניהו התערב בקרב הציוצים והגיב: "יאיר, כמו שאתה יודע, רק אני יכול לקבל אותך ליחידת תקשורת צבאית..אל תעקוף!"

יאיר בתגובה: "אבי פגשתי אותך בזמנו . התרשמתי שאתה אדם טוב לב וישר. מדוע אתה לא מספר את מה שאתה יודע על מסמך הרפז ושיבוש הליכי החקירה של מנדלבליט? תצא גבר תנקה את מצפונך ואני בטוח שתהיה דרישה ציבורית מקיר לקיר שתגובה בכנסת בכל גוש הימין לא לאפשר העמדה שלך לדין בתמורה למידע שתספק"

ואז הגיע העיתנואי בן כספית והציע ליאיר הצעה שאי אפשר לסרב לה: "למה לא תבוא אלינו לרדיו 103? אני רציני. מה יש בשפטל שאין בך?"

יאיר נתניהו: "למה שלא אתן קונטרה וייצוג למחנה הימין החילוני- מסורתי שהוא רוב עם בתחנת הרדיו של ה*ציבור* שאמורה לייצג את הציבור. דרך אגב יש לך פרטים על הסוד שגבי אשכנזי הדליף במהלך כהונתו כרמטכל? או על התחקיר הגנוז של גידי וויץ בהארץ?"

https://twitter.com/YairNetanyahu/status/1212397068943331328?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.