גינוי נדיר

ישראל כץ נגד ליברמן: "פשוט בושה"

תמונה – ישראל כץ
שר החוץ ישראל כץ מגיב במתקפה נגד הסרטון החודרני פרסם ח"כ אלכס קושניר ממפלגתו של אביגדור ליברמן: "אם מישהו בעולם היה מתבטא כך נגד יהודים, היינו דורשים את הרחקתו המיידית מהמרחב הציבורי" הפוסט המלא

בפוסט שפרסם שר החוץ ישראל כץ נכתב בחריפות: "ח״כ אלכס קושניר מישראל ביתנו פירש והוביל את רוח אדונו צעד אחד יותר מידי. עם מתקפה בסגנון גבלס מול נשים חרדיות, תוך פולשנות מבחילה לתחומים אינטימיים, ושימוש בסטראוטיפים אנטישמיים מובהקים. אם מישהו בעולם היה מתבטא כך נגד יהודים, היינו דורשים את הרחקתו המיידית מהמרחב הציבורי- אבל מנהיג מפלגתו אביגדור ליברמן יושב ושותק, בציפיה לקושש עוד כמה קולות בבחירות. פשוט בושה."

ח״כ אלכס קושניר מישראל ביתנו פירש והוביל את רוח אדונו צעד אחד יותר מידי. עם מתקפה בסגנון גבלס מול נשים חרדיות, תוך…

Posted by ‎ישראל כ״ץ – Israel Katz‎ on Thursday, January 2, 2020

https://twitter.com/alexkushnir_isr/status/1211939288587407360?s=20

ח"כ כנסת אלכס קושניר מסיעת ישראל ביתנו, נתבע על הפרת זכויות יוצרים בעקבות שימוש באיור של הרב אוירבך בסרטון שעורר סערה. בסרטון עצמו, שילב קושניר איור של הרב שלמה זלמן אוירבך זצ"ל. האיור, נלקח מתוך ספר הקומיקס שהוציאה לאור ישיבת הרעיון היהודי בירושלים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.