הסתה?

האנרכיסט פולק נעצר במשרדי 'הארץ'

תמונה – 'עד כאן'
פעיל השמאל הקיצוני יונתן פולק, שנעצר אמש לאחר חודשים שנמלט מדיונים בבית המשפט, פרסם הבוקר מאמר הסתה בעיתון 'הארץ', שם הוא קורא לישראלים להצטרף למתפרעים הפלסטינים נגד חייל צה"ל: "כן, עלינו לחצות את הקווים ולהפר את החוק" - עמית סגל: "יש אפשרות ממשית שיביא לעשיית מעשה אלימות, דינו – מאסר חמש שנים. פרסום - לרבות העיתון שהביא את הדברים לדפוס"

פעיל השמאל הקיצוני יונתן פולק פרסם הבוקר בעיתון 'הארץ' מאמר הסתה בו הוא קורא לישראלים להצטרף למתפרעים הפלסטינים נגד חייל צה"ל ולהפר את החוק. לאחר סערה נמחק הציטוט. בראיון לאתר 'הקול היהודי' אמר מו"ל 'הארץ' עמוס שוקן כי הוא אינו מתנער מהדברים.

אמש, נעצר פעיל השמאל הקיצוני יונתן פולק בכניסה למשרדי עיתון 'הארץ' לאחר חודשים שלא הופיע לדיונים בבית המשפט על השתתפותו במהומות שישי בכפרים פלסטינים שם נפצעו חיילי צה"ל.

במאמר המסית שפורסם בעיתון 'הארץ' הסביר פולק: "כדי לתרום לשינוי, על יהודים לוותר מרצון על השאיפה להנהיג את המאבק ולהובילו, ותחת זאת לתמוך במאבקם של הפלסטינים, לא בלב אלא בפועל. כן, עלינו לחצות את הקווים ולהפר את החוק. למרות המחיר, עלינו להצטרף אל ילדי האבנים ובקבוקי התבערה. עלינו לצעוד בעקבותיהם"

העיתונאי עמית סגל כתב: "הסתה לאלימות (תיקון מס' 66) 144ד2. (א) המפרסם קריאה לעשיית מעשה אלימות, או דברי שבח, אהדה או עידוד למעשה אלימות, תמיכה בו או הזדהות עמו (בסעיף זה – פרסום מסית), ועל פי תוכנו של הפרסום המסית והנסיבות שבהן פורסם, יש אפשרות ממשית שיביא לעשיית מעשה אלימות, דינו – מאסר חמש שנים. פרסום – לרבות העיתון שהביא את הדברים לדפוס"

ארגון 'עד כאן' שהגיש את הקובלנה הפלילית נגד פולק דורשים: "אסור לשחרר אותו! יונתן פולק עצור עכשיו בתחנת משטרת יפו אחרי ששוטרים סמויים עצרו אותו אתמול בבוקר. היינו שם אתמול והגשנו נגדו תלונות נוספות. כמו שאנחנו מכירים את החיים סיכוי טוב שהוא ישוחרר שוב בגלל בירוקרטיה עד לפעם הבאה."

עוד נכתב: "אנחנו קוראים למשטרת ישראל ומזהירים – יונתן פולק מסוכן לציבור. כל יום שישי הוא משתתף בהפגנות אלימות שנפגעים בהם חיילים ושוטרים. האירועים בסרטון הם רק מהתקופה האחרונה כשקובלנה פלילית מעל ראשו. אל תשחררו את פולק!", נכתב בהודעת הארגון

יונתן פולק

אסור לשחרר אותו!יונתן פולק עצור עכשיו בתחנת משטרת יפו אחרי ששוטרים סמויים עצרו אותו אתמול בבוקר.היינו שם אתמול והגשנו נגדו תלונות נוספות. כמו שאנחנו מכירים את החיים סיכוי טוב שהוא ישוחרר שוב בגלל בירוקרטיה עד לפעם הבאה.אנחנו קוראים למשטרת ישראל ומזהירים – יונתן פולק מסוכן לציבור. כל יום שישי הוא משתתף בהפגנות אלימות שנפגעים בהם חיילים ושוטרים. האירועים בסרטון הם רק מהתקופה האחרונה כשקובלנה פלילית מעל ראשו.אל תשחררו את פולק!

Posted by ‎עד כאן‎ on Monday, January 6, 2020

"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.