עבודה בעיניים

נחשף: הקשיש הזועק מקמפיין 'העבודה'

תמונה – מפלגת העבודה
מבוכה: מפלגת העבודה עלתה הבוקר בקמפיין חדש וקורע לב על חצי מיליון קשישים עניים בישראל. העיתונאי יובל קרני חשף: ה״קשיש העני״ בסרטון הוא רפאל בן מרדכי, חבר מועצת הוד השרון שיושב על וילה של 2.5 דונם בעיר - פוליטי

אמש דווח כי יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ פנה לח"כ בני גנץ בכדי לרוץ ברשימת שמאל אחת גדולה, מרצ, המחנה הדמוקרטי, העבודה וכחול לבן – בציוץ שפרסמה ח"כ אורלי לוי, לשעבר מישראל ביתנו היא כותבת: "אם חשוב ל׳כחול לבן׳ לא לאבד קולות בדרך להרכבת הממשלה – אזי המתווה לריצה משותפת של שלוש המפלגות בגוש צריך להיות האינטרס של בני גנץ. אלא אם הוא מעוניין בשותפים אחרים מהצד השני של המפה"

יש לנו הזדמנות לעשות מהפך בישראל!כדי לעשות את זה צריך אומץ, צריך חשיבה מחודשת, צריך לשנות את כללי המשחק. הליכה משותפת של העבודה-גשר, כחול-לבן והמחנה הדמוקרטי תחת פתק אחד לגוש אחד תביא להחלפת שלטון נתניהו והקמת ממשלה שתייצר מציאות חדשה לאזרחי ישראל. אין סיבה להמשיך במערכת בחירות שבה שלוש מפלגות גוש המרכז-שמאל נלחמות על אותם הקולות. לכולנו יש מטרה אחת – החלפת נתניהו והמדיניות ההרסנית של ממשלתו. בני גנץ וכחול-לבן צריכים להחליט האם הם חוברים למפלגות הגוש כדי להקים ממשלה של שינוי ותקווה. מול בלוק החסינות של נתניהו נציג בלוק חברתי ודמוקרטי.

Posted by ‎מפלגת העבודה‎ on Tuesday, January 7, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!