קרב בנגמ"שית

השר אמסלם תובע 140 אלף ש"ח מלבנת

תמונה – קובי גדעון לע"מ
שר התקשורת דודי אמסלם הגיש תביעת דיבה בסך 140 אלף שקל נגד לימור לבנת, חברת הכנסת לשעבר 'מהליכוד/קדימה', בעקבות טענות שסיפרה בראיון, כי אמסלם ביקש ממנה לבצע מינויים פוליטיים בתמורה לתמיכת אנשיו בפריימריז - חדשות

בראיון לתוכנית 'הליכודניקים' סיפרה לבנת על תקופתה בתפקיד שרת החינוך מהליכוד ב-2013: "יושב דודי אמסלם (פעילי ליכוד בירושלים) ואומר לי, ניתן לך רשימה של כל התפקידים הכי בכירים במשרד, ואנחנו ניתן לך את השמות, את מי למנות", סיפרה לבנת.

ח"כ אמסלם הגיב אז לסיפורה של השרה לשעבר לבנת: "ראיתי את דבריה של השרה לשעבר לימור לבנת בתוכנית 'הליכודניקים' – ולא ידעתי אם לצחוק או לבכות, לא מספיק שתוכנית שלמה לימור מגדפת ומטנפת על חברי הליכוד הנאמנים והטובים, אלה שהעלו אותה והביאו אותה לאן שהגיעה, היא אף מגדילה לעשות וממציאה סיפורים פרי מוחה הקודח, שאין להם לא יד ולא רגל, וכולם שקר אחד גדול ומכוער. חבל שכרגיל ערוץ קשת 12 אפילו לא טרח לבקש את תגובתי לדברי ההבל והבלע".

ח"כ אמסלם הוסיף ותקף: "לימור כנראה חושבת שכל הליכודניקים הם גם פראיירים, אבל היא נפלה על הליכודניק הלא נכון – גברת לבנת המתחסדת צפויה לקבל בקרוב מאוד תביעת דיבה, ואולי תלמד להבא לא לירוק לבאר ששתתה ממנה".

בכתב התביעה שפורסם באתר 'גלובוס' טוען ח"כ אמסלם: "הנתבעת עצמה היא שביצעה עסקה מפוקפקת, בלשון המעטה, כאשר ביקשה לפטר עובד במשרה חלקית במשרד החינוך, בתמורה לתמיכה שהובטחה לה מבעלי אינטרסים אחרים. חטאו היחיד של התובע היה כי ביקש מהנתבעת, ללא תמורה, שלא לבצע את המעשה הפסול ולגרום לפיטוריו של אותו עובד, שעסק בתפקידו שנים רבות וללא פגם בתפקידו. עוד טוען אמסלם כי לבנת סירבה לבקשתו, כי היא כבר סגרה דיל פוליטי עם פעיל ליכוד שכוחו היה רב יותר משלי", טען אמסלם בכתב התביעה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.