צפו בוידאו

נכשל: כך נראה ניסיון שוד רכב

תמונה – Almog Sahrai
ישראלי שנקלע לניסיון של פלסטינים לשדוד את רכבו, גילה תושייה מול הפלסטיני שניגש לחלון הרכב לאחר שנצמד אליו בכביש: "עשיתי תנועה לכיוון מותן ימין שלי בכדי לדמה אקדח. ברגע שראה שעשיתי תנועה כזאת, חזר מיד אל הרכב" - כך זה נראה בתיעוד ממצלמות הרכב

Posted by Almog Sahrai on Saturday, January 11, 2020

בפוסט שכתב אלמוג חוראי לאחר האירוע אליו נקלע, הוא פרסם את הסרטון ברשת הםייסבוק וכתב: "תושבי בנימין הפוסט הזה בשבילכם". 'תמיד שמעתם על סיפורים שמתרחשים אצלנו בכבישים של גניבות רכבים על רכב שנצמד אליך מאחור/נתקע בך ואתה כמו חסר אונים עוצר בצד הדרך ויורדים אליך ערבים ואתה כאזרח תמים פותח דלת ומוצא את עצמך עם רכב שנגנב"

עוד כותב אלמוג: "אז הפעם אביא לכם תיעוד ממצלמת הרכב שלי איך כל זה קורה בזמן אמת, היום (שבת) סביבות השעה 12:00 הייתי בנסיעה לכיוון ענתות.. שמתי לב במראה שנצמד אלי רכב מאחור כל הדרך מכיכר אדם (לא ייחסתי חשיבות הם בדרך כלל נוהגים ככה תמיד)"

אלמוג ממשיך ומספר: "עד שעצרתי בתחנת אוטובוס בכיכר של חיזמא לכיוון ענתות בכדי להכניס כתובת בוויז… כשעצרתי הרכב שנצמד אלי כל הדרך החליט שהוא עוצר מולי (הרכב מפוצץ אנשים) מתוכו ירד בחור (ערבי) וסימן לי עם היד להוריד חלון , מיד הבנתי שמדובר בגנבים/משהו אחר. פתאום כשירד הבחור מהרכב הגיע עוד רכב מאחור ונצמד אלי.. הבחור שירד מהרכב הקדמי ניגש אלי , כשניגש אלי צעקתי לו "שו"? הבן אדם נצמד אלי לחלון.. ברגע זה הבנתי שאם לא אעשה משהו אני מוצא את עצמי בבעיה. עשיתי תנועה לכיוון מותן ימין שלי בכדי "לדמה אקדח" ברגע שראה שעשיתי תנועה כזאת, חזר מיד אל הרכב וגם הרכב מאחור התפרססו באמצע הכביש."

תושבים יקרים שימו לב!!!! בכל חשד כלפי רכב או כל דבר חריג אחר יש לדווח למוקד בנימין:1208 או למוקד:100 כנראה האינסטינקט שלי הוא מה שקבע את גורלי למקרה זה.
**שימו לב בסירטון יש שפה גסה** אשמח שתשתפו בכדי שגם לכם או לבני המשפחות שלכם לא יקרה אותו הדבר.", כתב אלמוג בפוסט שפרסם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.