תומכי טרור?

בל"ד ועמית סגל הגיעו לפשרה

תמונה – קרן תקווה
פשרה בבית משפט: הפרשן עמית סגל יתנצל בפני מפלגת בל"ד ויבהיר שהם הם, 'לא ארגון טרור מבחינה משפטית' - בל"ד: "הסכמנו למשוך את התביעה עקב התחייבותו של סגל לפרסם הבהרה בכתב ובעל פה, לפיה בל״ד אינה תומכת בטרור." - חדשות

פשרה בתביעה שהגישו מפלגת בל"ד נגד עמית סגל שכינה את מפלגת בל"ד "ארגון טרור עם מימון מפלגות" בתוכנית פגוש את העיתונות. לפי הסכם הפשרה שגובש, פרשן החדשות עמית סגל יפרסם הבהרה בטוויטר שתפורסם גם במהדורת החדשות של ערוץ 12, וסגל לא ישלם לבל"ד הוצאות משפט.

מבל״ד נמסר בתגובה: "לאחר שהוגשה תביעת דיבה נגד העיתונאי עמית סגל על כך שכינה את בל״ד ארגון טרור וארגון תומך טרור, הסכמנו למשוך את התביעה עקב התחייבותו של סגל לפרסם הבהרה בכתב ובעל פה, לפיה בל״ד אינה תומכת בטרור. בל״ד תמשיך להיאבק בהסתה נגדה, לא יתכן שאנשי תקשורת יובילו קמפיין של דה-לגיטימציה נגד מפלגה פוליטית שנבחרה כחוק ומייצגת ציבור בוחרים רחב. בל״ד היא מפלגה דמוקרטית הדוגלת בערכי שוויון, צדק ובחזון מדינת כל אזרחיה,. נכתב בהודעת המפלגה.

הבוקר פרסם עמית סגל את ההבהרה בחשבון הטוויטר שלו.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.