טרור הגנבים

תוכים בשווי מיליון שקל נגנבו ונתפסו

תמונה – דוברות המשטרה
שוטרי מג"ב סיכלו את אחת הגניבות הגדולות ביותר של תוכים מבית גידול במגדל העמק, בשווי של כמיליון שקלים. 3 פלסטינים נעצרו במשאית ועליה עשרות תוכים וציפורים חלקם במצב קשה - צפו במעצר החשודים

חוליית פורצים תושבי מזרח ירושלים הגיעו רכובים על גבי משאית וכלי רכב פרטיים במהלך הלילה לבית גידול לתוכים במגדל העמק.

"תוך מספר דקות מהרגע שהגיעו החשודים לבית הגידול הם כבר היו בדרכם לעזוב את המקום. בהתחלה היינו בטוחים שהם לא הספיקו לגנוב כלום אבל כשעצרנו אותם איתרנו במטען המשאית כלובים ובהם עשרות תוכים שצרחו, חלקם מפחד ובהלה וחלקם כתוצאה מפציעות קשות של שבירת רגלים, מקורים וכנפים שנגרמו ככל הנראה מהשלכת הכלובים במהירות למטען המשאית ומהטלטלות בנסיעה.", אמר מפקד הפעילות של מג"ב.

השוטרים שנערכו בכוחות גדולים עצרו את המשאית ועוד 2 כלי רכב על כביש 6 לכיוון דרום ובתוכם 3 חשודים, פלסטיני תושב ענבתא ללא אישורי שהייה בישראל ושני תושבי מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייהם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.