מחווה מרגשת

נשיא סרביה במחווה מרגשת לעם היהודי

תמונה – משרד החוץ
נשיא סרביה אלכסנדר ווציץ' תלה בכניסה לארמון הנשיאות בבלגרד, דגל צהוב ענק ועליו טלאי צהוב מתקופת השואה: "תג זה היה סמל לניסיון השמדת היהודים בידי הנאצים. עכשיו זה סמל של כבוד. "להיות יהודי זו גאווה". רה"מ נתניהו בתגובה: "תודה לך, מצפה לפגוש אותך בירושלים" - העיתונאי חיים לוינסון: "אפילו ערל לב כמוני התרגש"

לקראת טקס 75 שנה לשחרור מחנה אושוויץ שיתקיים השבוע בירושלים בהשתתפות עשרות מנהיגים ומלכים מהעולם. מפרסם הבוקר נשיא סרביה, כי הורה לתלות דגל ענק ועליו טלאי צהוב, מעל ארמון הנשיאות בבלגרד.

בציוץ שפרסם כתב הנשיא: "הטלאי הזה היה סמל לניסיון השמדת היהודים בידי הנאצים. עכשיו זהו סמל של כבוד. 75 שנה אחרי – לעולם לא עוד" – ראש הממשלה נתניהו הגיב לנשיא בציוץ: "תודה הנשיא ווצ'יץ'. אני מצפה לפגוש אותך בירושלים".

העיתונאי ואושיית הטוויטר חיים לוינסון צייץ בהתרגשות: "אפילו ערל לב כמוני התרגש. זה הנשיא שלי"

https://twitter.com/chaimlevinson/status/1219523395773173760?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.