כל הכבוד

נשיא אוקראינה: לא אגיע ליד ושם

תמונה – Володимир Зеленський 200
נשיא אוקראינה זלינסקי הודיע בציוץ בטוויטר כי הוא מוותר על המקומות שלו בטקס ביד ושם, והוא מעביר אותם לניצולי שואה שלא הוזמנו: "למדנו שרבים מניצולי השואה לא הצליחו לבקר בפורום השואה העולמי. המשלחת שלנו העניקה להם את מושבנו, כפי שעשו שרי ישראל רבים. אנשים אלה ראויים ליותר מהכיבודים האלה. אנו נשתתף בכל האירועים ונערוך פגישות מתוזמנות"

מטעם יד ושם נמסרבתגובה כי לא הוזמנו מספיק ניצולי שואה לאירועי פורום השואה הבינלאומי: "האירוע אינו טקס ציבורי אלא התכנסות של מנהיגים. האולם מכיל 780 מקומות בלבד – שכמחציתם הם המנהיגים ומשלחות מצומצמות שלהם. לניצולי שואה ומלוויהם נשמרו 60 מקומות והן הוזמנו לאירוע ע"י מרכז הארגונים של ניצולי השואה בישראל. חשוב לציין שע"פ נתונים שפורסמו לאחרונה חיים בישראל למעלה מ-100 אלף ניצולי שואה, כך שלא יתאפשר להזמין את כולם ואף לא את מחציתם".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.