חמוצים?

יאיר גולן: "למה האזרח צריך לסבול?"

תמונה – לע"מ
ח"כ יאיר גולן לא אוהב את חסימת הכבישים לכבוד מנהיגי העולם שנחתו בישראל ופרסם ציוץ בטוויטר שנמחק לאחר מספר דקות: "למה האזרח הישראלי צריך לסבול. האין בסגירת נתיב, בליווי משטרתי מלפנים ומאחור די? האזרח נרמס, אף אחד לא סופר אותו."

בציוץ שפרסם כתב יאיר גולן: "מנהיגי עולם הגיעו לארץ. חשוב וראוי, אך למה כבישים צריכים להיסגר, למה האזרח הישראלי צריך לסבול. האין בסגירת נתיב, בליווי משטרתי מלפנים ומאחור די? האזרח נרמס, אף אחד לא סופר אותו. הכל תקוע. אין תקווה בפקק. כמה סמלי. מחר נחזיר את התקווה"

גם כתבת גלי צה"ל הדס שטיין לא מתרגשת וכותבת: "למה לא מרגש אותי שמדנאים, נשיאים, מלכים ונסיכים מגיעים היום??? כי חבל על כל שקל. 75 שנים לשחרור אושוויץ, הלב בוכה בשביל הניצולים שנשארו. הכסף הזה מגיע להם ולמשפחותיהם. הארוחות והארוח בבתי המלון מגיעים להם ורק להם… מתביישת כואבת…וכועסת. אין שר או חבר כנסת אחד שירים קול."

הבוקר נחתו בישראל סגן נשיא ארה"ב מייק פנס ונשיא רוסיה פוטין בדרכם לירושלים

שידור חי: נשיא רוסיה פוטין נחת בישראל

Posted by ‎באזזנט‎ on Wednesday, January 22, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.