סערת ישכר

התנגדות למסירת שטחים לפוטין

תמונה – חיים צח לע"מ
הרשת סוערת בעקבות הדיווחים כי ראש הממשלה נתניהו מתכוון להעביר ככל הנראה שטחים בירושלים לשליטת ממשלה רוסיה בתמורה לשחרור נעמה יששכר - בן גביר: "העברת שטחים ממדינת ישראל לידיה של הכנסיה הרוסית היא פגיעה חמורה בריבונותה של מדינת ישראל" - מה דעתכם?

שידור חי: נתניהו ופוטין נפגשים בירושלים

Posted by ‎באזזנט‎ on Thursday, January 23, 2020

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה להסכם המתגבש עם פוטין: "שחרורה המסתמן של נעמה יששכר הוא בשורה גדולה מאוד לציבור הישראלי ואנו אכן מקווים ומייחלים שהיא תשוב הביתה במהרה. אך עם זאת, ישנם דברים שעליהם אסור לוותר. העברת שטחים ממדינת ישראל לידיה של הכנסיה הרוסית היא פגיעה חמורה בריבונותה של מדינת ישראל, ואסור לנו להתעלם מכך. אנו מבקשים מראש הממשלה שיפנה לנשיא פוטין שישחרר את יששכר מכוח הצדק ולא בשביל לקבל שטחים והטבות כאלו ואחרות."

אשת התקשורת ג'ודי ניר מוזס תקפה בחריפות את נשיא רוסיה פוטין: "מי שגרם לכל הסיפור הקפקאי של כליאתה והאשמתה בשטות מוחלטת של יששכרוב הוא פוטין Putin .לולא הנשיא פוטין הבסטי של ביבי,נעמה לא היתה ננעלת על אין עבירה שבה הואשמה. האיש רצה לספח לעצמו גם חלק מירושלים והצליח, במקום להוקיע אותו על סחיטה באיומים כלם מתפעלים. לכי תביני ישראלים. מזוכיסטים."

העיתונאי עקיבא נוביק כתב: "רק מדינה בפסיכוזה עמוקה משעבדת את האינטרסים המדיניים שלה בשביל אסירה אחת, גם אם זו אסירה מדינית. עם כל האמפתיה העצומה לנעמה יששכר, התחרפנו לגמרי עם הפרופורציות. באירוע מדיני כזה, במלחמה שלנו על עיצוב זכרון השואה, יששכר היא פרט קטן בתמונה גדולה. גם המדינאים שלנו וגם (בעיקר) אנחנו העיתונאים, פשוט מאבדים את זה"

https://twitter.com/ilanco172/status/1220057384204361731?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.