חוזרת לבמה

הצל בתגובה לקוטלר: "יש מצב שאחריו היא תעזוב את הארץ"

תמונה – כאן חינוכית
פעיל הימין 'הצל' מגיב לאיום של העיתונאית אושרת קוטלר, שאמרה בראיון ל'מעריב' על המתקפה שספגה כשקראה לחייל צה"ל "חיות אדם" בשידור חי, כי בפעם הבאה היא תגיב: "שינסה אותי, פעם הבאה אני לא אשאר חייבת" - הצל בתגובה: "מחר אני אעלה סרטון שמוקדש לקוטלר שיש מצב שאחריו היא תעזוב את הארץ"

מגישת הטלוויזיה שעוררה סערה והשעתה את עצמה לאחר שכינתה את חייל צה"ל "חיות אדם כשהם חוזרים משירות צבאי מיהודה ושומרון, התראיינה לעיתון 'מעריב' ושיגרה איום לפעיל הימין 'הצל' שדרש את פיטורי בעבר בעשרות פוסטים וסרטונים שפרסם נגדה: "כיאה לכל מגלומן, הוא פשוט לא מחובר למציאות. הוא כמובן לא הוריד את תוכניתי, אין לו את הכוח הזה. אני זו שהחליטה לקחת פסק זמן ודרכי לחזור לשדר פתוחה בכל עת. שינסה אותי, בפעם הבאה לא אשאר חייבת".

עוד אמרה קוטלר בראיון לעיתון 'מעריב': "אני באמת שוקלת בשיא הרצינות לשלוח לו ולביבי ולבנט זרי פרחים מאוד גדולים, כי אני מגשימה כל חלום אפשרי שלי בחצי השנה האחרונה, והיד עוד נטויה. לא בטוח שהייתי עוזבת אלמלא מישהו היה מרביץ לי כפי שהרביצו לי. נכון, הלכתי, לא יכולתי לשאת את זה יותר. וואללה – מודה לכם. לא מעניין אותי מה תחשבו, אני עושה מה טוב לי, ומה זה טוב לי".

'הצל' לא נשאר חייב, ושיגר איום מפורש בפוסט תגובה שכתב לקוטלר: "אושרת קוטלר חוזרת בראיון למעריב. היא מסרבת להתנצל שקראה לחיילי צה"ל חיות אדם ואומרת שאלפי חיילים ומפקדים הודו לה על זה ושאפילו מילואמניק ליכודניק כתב לה שהם כמו נאצים. היא קוראת למעל לחצי מיליון עוקביו של הצל חבורת מטורפים. ומאיימת על הצל "שינסה אותי, פעם הבאה אני לא אשאר חייבת"" כותב הצל ומשגר איום בחזרה: "אז כמו שאתם מכירים אותי אני לא נשאר חייב,.מחר אני אעלה סרטון שמוקדש לקוטלר שיש מצב שאחריו היא תעזוב את הארץ.", כתב הצל.

פעיל הימין רן כרמי בוזגלו כתב: "בערב שבת שודרה בערוץ 13 כתבה ובה כיכבה הגב' אושרת קוטלר. כן, כן זו שטינפה על חילי צה"ל ונפחה את המשפט המזעזע: "שולחים את הילדים לצבא, לשטחים ומקבלים אותם 'חיות אדם'. זו התוצאה של הכיבוש". להערכתי הכתבה היא הסנונית הראשונה המבשרת את חזרתה של קוטלר לסלון ביתנו. לא יקום ולא יהיה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.