דרמה מדינית בדרך?

שינוי מדיניות: אישור לישראלים לטוס לסעודיה

תמונה – The White House
על רקע נסיעת ראש הממשלה נתניהו וח"כ גנץ לפגישה עם טראמפ בבית הלבן לדון על תוכנית המאה, משרד הפנים מתיר לראשונה לישראלים לצאת לסעודיה לתפילה או לעסקים - מבזק

שר הפנים, אריה דרעי, חתם לראשונה על צו המאפשר היתר יציאה של ישראלים לסעודיה, וזאת בהתאם לסמכותו לפי סעיף 7 לחוק הכניסה לישראל.

בהודעת משרד הפנים נכתב: "ההחלטה מתואמת עם גורמי הביטחון, עם משרד החוץ, המל״ל ועם שאר הגורמים הרלוונטיים, והיא תאפשר מתן היתר יציאה לסעודיה משני מקרים: יציאה לצורכי פולחן דתי בתקופת החאג׳ וקיום מצוות העומרה. יציאה לצורכי השתתפות בפגישות עסקיות או לשם חיפוש השקעות לתקופה של עד 9 ימים. וזאת בתנאי שהמבקש הסדיר את כניסתו לסעודיה ומחזיק בהזמנה מגורם רשמי. יצויין כי מתן ההיתר לסעודיה, מותנה בכך שאין מניעה ליציאת המבקש מכל גורם אחר. נכתב בהודעה הדרמטית של משרד הפנים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!