רק לא מרזל

מופתעים? אין מניעה ליזבק לרוץ לכנסת

תמונה – מפלגת בל"ד
לאחר שפרסמה פוסט בו הבהירה שהיא נגד פגיעה בחיילים ואזרחים, אבל לא חזרה בה מפוסט התמיכה ששיתפה למחבל הרוצח סמיר קונטאר, היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אישר את מועמדותה של יבה יזבק לרוץ לבחירות הקרובות - בן גביר: "להדיח את היועץ המשפטי"

העיתונאי אביעד גליקמן מדווח כי היועץ המשפטי לממשלה יודיע לוועדת הבחירות המרכזית כי על פי עמדתו וחוות דעתו יש לאפשר לחברת הכנסת יבה יזבק מבל"ד לרוץ לכנסת בבחירות הקרובות.

בעוצמה יהודית אומרים בתגובה: "הגיע הזמן לשים סוף לקרקס ולאכיפה הבררנית: יש להדיח את מנדלבליט מתפקידו. אותו יועץ משפטי שהמליץ לפסול את מיכאל בן ארי, את בנצי גופשטיין ואת ברוך מרזל עושה איפה ואיפה ומתאמץ ככל יכולתו להלבין תומכת טרור מובהקת, על אף ראיות חד משמעיות וברורות, ולמרות שיזבק מבהירה למנדלבליט כי היא עומדת מאחורי רוב אמירותיה, הוא נותר איתן בעמדתו להכשיר את מחבקת המחבלים – לא צריך להישאר דקה אחת נוספת בעמדתו. יש להדיח אותו עוד היום. הגשנו לועדת הבחירות וליועץ המשפטי לממשלה מאסה קריטית של עשרות ראיות המעידות על תמיכתה בטרור ובמחבלים, אולם היועץ התעלם מכל אלה".

עוד אומרים בעוצמה: "חוץ מיזבק, מנדלבליט שוב הכשיר רשימה שלמה של תומכי טרור מובהקים: עודה, טיבי, שחאדה ועוד ועוד. למעשה, מנדלבליט מבהיר כי תמיכה בטרור נגד מדינת ישראל היא אינה עילת פסילה".

ממפלגת בל"ד תקפו את החלטת כחול לבן לתמוך בפסילתם: "החלטת כחול לבן לתמוך בבקשה הפסילה של ח"כ היבא יזבק מוכיחה שוב שמדובר במפלגת הליכוד ב' ושהיא אינה שונה ממנה בשום עניין עקרוני ונגררת אחריה במסעי הדה-לגיטימציה של הציבור הערבי ונציגיו. כחול לבן טוענת שהיא שומרת על הדמוקרטיה אך מסתבר שצריך לשמור על הדמוקרטיה מפניה. כמו כן, מסתבר שכל מה שאמרנו בבל"ד על כחול לבן הוא נכון, ואין מדובר באלטרנטיבה לנתניהו אלא בצד השני לאותו מטבע. אנחנו ניאבק נגד הפסילה ונגד הפוסלים, למען דמוקרטיה לכולם וצדק לכולם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.