נאום משתלח

אבו מאזן מוותר על טיבי ומשפיל את עודה

תמונה – לע"מ
יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן, תוקף בכינוס מנהיגי ערב את עסקת המאה של נשיא ארה"ב טראמפ: "המשולש והתושבים שלו קחו אותו, בטוב וברע לא רוצים אותו. אחמד טיבי ולא יודע מי עוד, איך קוראים לחבר כנסת השני? איימן עודה. כולם כולם לא רוצים אותם, קחו אותם" / עוד טען אבו מאזן: "יש שם 1.5 מיליון רוסים נוצרים ומוסלמים שעלו מברית המועצות כל אחד יכול היה לשלם כסף לאיזה רב עבור תעודה שהוא יהודי. אפילו האתיופים אחוז היהודים בינהם נמוך מאוד" / צפו

https://twitter.com/SamerBarhamS/status/1223632159107362817?s=20

עוד תקף אבו מאזן את העליה הרוסית לישראל וטען: "״רוצים שאכיר בישראל כמדינה יהודית. אני יודע כי זו אינה מדינה יהודית. יש שם 1.9 מיליון ערבים 1.5 מיליון רוסים נוצרים ומוסלמים שעלו מברית המועצות, כל אחד היה יכול לשלם כמה רובלים לרב עבור תעודה שהוא יהודי. גם האתיופים אחוז היהודים ביניהם נמוך מאוד", אמר אבו מאזן למנהיג ערב.

ראש הממשלה נתניהו הגיב לטענות של אבו מאזן: "כנראה שאבו מאזן עדיין לא שמע על שבטי ישראל – עולי אתיופיה ומדינות חבר העמים. אחינו ואחיתנו, בשר מבשרנו, יהודים מבטן ומלידה שחלמו בגולה במשך דורות על שיבת ציון וזכו להגשים את חלומם"

יו"ר כחול לבן בני גנץ הגיב: "אבו מאזן שוב לא מפספס הזדמנות לסרבנות. הגיע הזמן שיתחיל לעבוד עבור דור העתיד והשלום במקום להיתקע בעבר ולמנוע מהאזור כולו עתיד של תקווה. הבורות והזלזול כלפי אחינו העולים מברית המועצות לשעבר ואתיופיה שהם חלק בלתי נפרד מהעם היהודי-מבישים. ככה לא בונים שלום."

חברי הכנסת מהרשימה המשותפת הפגינו נגד עסקת המאה והכוונה לספח את המשולש למדינה הפלסטינית אם תקום.

https://twitter.com/igal_malka/status/1223649264267599873?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!