פדיון שבויים

הרב גרוסמן בפנייה אישית להצלת נריה

תמונה – לשכת הרב
הרב יצחק גרוסמן מתגייס להצלת צעיר הישראלי בן 20, שנעצר באוקראינה לאחר תאונת דרכים קשה בה היה מעורב שלא באשמתו: "אני פונה מעומק הלב לכל מי שיכול לעזור במצווה הגדולה שאין יותר ממנה - פדיון שבויים, אחרת הוא ישב שם הרבה שנים" / צפו בפנייה המרגשת

בעקבות מאמצים בלתי פוסקים, תרומות רבות שגויסו מעם ישראל ולחץ מסיבי של פרקליטיו על בית המשפט הוחלט להמיר את המאסר של נריה אור במעצר בית על אדמת אוקראינה עד למשפט. המשפחה חוששת מעתירות שהוגשו נגד שחרורו למעצר בית.

רבה של מגדל העמק, הרב יצחק דוד גרוסמן הצטרף גם הוא למאמצים ואמר בין השאר: "אני פונה מעומק הלב לכל מי שיכול לעזור במצווה הגדולה שאין יותר ממנה – פדיון שבויים. בכדי לפדות את נריה צריך הרבה כסף, אחרת הוא ישב שם הרבה שנים… כל אחד שיראת ה' נוגעת בליבו שיעשה כל מאמץ לעזור ובזכות זה הקב"ה ייתן לו נחת ושמחה וס"ד בכל מכל כל"

לסיוע למשפחה לחצו כאן >> "מצילים את נריה"

נריה, חתן ישראלי שנסע להתפלל על קברי צדיקים באוקראינה נעצר לפני כשבועיים עקב מעורבות בתאונת דרכים מקומית. בני משפחתו וגורמים מקומיים שעסקו במקרה דווחו כי הוא סבל מתנאי מעצר קשוחים במיוחד, התעללות מצד אסירים גויים, בדידות ופחד. בנוסף לכך מסרו עורכי דינו כי הם נתקלים באטימות משפטית ויחס מפלה לרעה.

"אני חייבת לספר לכם שעברה עלינו שבת מרגשת במיוחד ואנחנו מלאי תקווה" מסרה אמא של נריה: "אני רוצה להודות לכל אחד מכם שנטל חלק בקמפיין ועזר לנו לשחרר את נריה למעצר בית, נכון הדרך עוד ארוכה, בית המשפט הטיל עלינו קנסות גבוהים מאוד ומתנה בכך את זכאותו של נריה, אבל עם העזרה שלכם נוכל לראות אותו בארץ בקרוב"

לסיוע למשפחה לחצו כאן >> "מצילים את נריה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.