בג"ץ יאשר?

אוחנה החליט: דן אלדד מ"מ פרקליט המדינה

תמונה – משרד המשפטים
שר המשפטים אמיר אוחנה החליט למנות את עו"ד דן אלדד לתפקיד ממלא מקום פרקליט המדינה, זאת בניגוד לעמדת היועמ"ש מנדלבליט - דן אלדד, מנהל המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. מומחה בשחיתות ברשויות המקומיות - חדשות
עו"ד דן אלדד (צילום משרד המשפטים)

בפוסט שפרסם השר אוחנה הוא כותב: "לאחר תקופת מה במסגרתה שמרתי על דממת אלחוט בנושא מינוי מ"מ פרקליט המדינה, אני מודיע הערב כי החלטתי למנות לתפקיד את עו"ד דן אלדד, מנהל המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. בתקופה זו ראיינתי שורה של פרקליטות ופרקליטים בכירים. שוחחתי והתייעצתי עם גורמים שונים. עלו גם רעיונות "מחוץ לקופסא".

עוד כותב השר אוחנה: "עו"ד אלדד מכהן כמעט 30 שנה בפרקליטות, שנים רבות בהן צבר ידע וניסיון רב בעיקר בתחום הפלילי, אך גם בתחומים המנהליים, הביטחוניים, האזרחיים והכלכליים. הוא גם סא"ל במיל', בוגר הקורס הממלכתי הבכיר למודיעין וכיום משרת בשירות מילואים בפרקליטות הצבאית כיועץ לעניינים מיוחדים. התרשמתי אצלו מבקיאות ומקצועיות משפטית שיאפשרו לו לענ"ד עצמאות מחשבתית, לצד מודעות עמוקה לחשיבות שבאיפוק וריסון הכח.התרשמתי שמגוון סגולותיו ויכולותיו יש בהן כדי לתרום למטרה החשובה ביותר לארגון בעת הזאת: חיזוק אמון הציבור בפרקליטות."

לסיות כותב השר: "אני מנצל את ההזדמנות כדי לברך את עו"ד אלדד בהרבה הצלחה, ולהודות לכל יתר המועמדות והמועמדים שהסכימו לשאת בנטל התפקיד. בהצלחה דן, למען הפרקליטות, ולמען מדינת ישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!