השתחרר ונשך

אישום נגד בעל כלב שנשך פעוט למוות

תמונה – Pixabay אלוסטרציה
פרקליטות מחוז ירושלים הגישה כתב אישום נגד מהדי טהה, בעלים של כלב מסוג פיטבול, שתקף פעוט בן שלוש וגרם למותו בשכונת שועפט שבמזרח ירושלים. הוא מואשם בחשד לעבירות של גרימת מוות ברשלנות, החזקת כלב מסוכן, החזקת כלב ללא רישיון ועוד.

על פי כתב האישום שהוגש הבוקר לבית המשפט, הנאשם גידל בביתו בשועפט שבמזרח ירושלים, כלב מסוכן מסוג "פיט בול טרייר" ללא רישיון ובניגוד לתקנות, על גג ביתו בן הקומה האחת, שם גם גידל תרנגולות ויונים. הפעוט בן 3 ואחיו שהו בביתו של הנאשם ועלו לגג השייך לנאשם, שם הוחזק הכלב, על מנת להאכיל את היונים שגידל הנאשם על הגג. הפעוט ואחיו עלו לגג באמצעות סולם שהניח הנאשם שם באופן קבוע, הגג היה פתוח ונגיש, ולא מגודר.

הכלב המסוכן, אשר היה קשור באותה עת, וללא זמם, השתחרר מהרצועה מסיבה שאינה ידועה מהרצועה או השרשרת בה היה קשור, הסתער לעבר הפעוט ותקף אותו בנשיכות. הפעוט הובהל לביה"ח ונפטר לאחר מספר ימים מהפציעה הקשה.

לפני כשבועיים נעצרו 2 תושבי ירכא שעפ"י החשד החזיקו כלבים בתת תנאים לשם ארגון קרבות לא חוקיים במתחם בכפר. בתוך כך, השוטרים חילצו מהמקום 9 כלבים מסוגים שונים שהועברו למקום מוגן להמשך בדיקות וקבלת טיפול רפואי.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!