"איפה השכל שלכם?"

גנץ על נתניהו: "בזבוז כספי ציבור"

תמונה – פייסבוק כחול לבן
יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ במתקפה נגד ראש הממשלה נתניהו שנסע לאוגנדה ופגש מנהיג בכיר מסודאן: "המדינה שלנו תקועה בדרכים ונתניהו מחתים דרכונים, "אנחנו לא צועקים בוז". תושבי הדרום ישנים בממדים והוא נוסע להצטלם באפריקה שביחס להישגים הכל כך נמוכים שלה, היא מהווה בזבוז כספי מיסים זול ולא מוצלח" / צפו

בכנס בחירות של פעילי 'כחול לבן' תקף גנץ את נתניהו, וזלזל בהישג המדיני שהושג עם סודן: "המדינה שלנו תקועה בדרכים ונתניהו מחתים דרכונים, "אנחנו לא צועקים בוז". תושבי הדרום ישנים בממדים והוא נוסע להצטלם באפריקה שביחס להישגים הכל כך נמוכים שלה, היא מהווה בזבוז כספי מיסים זול ולא מוצלח. אבל אני חושב שצריך להפסיק את הנסיעות האלה לחו"ל כל הזמן, ולנסוע לקריית שמונה ולבדוק איך נראים שירותי הבריאות שלהם, בקריית שמונה, לא בסודן. צריך להסתכל ולראות איך השחיתות השלטונית שמיוצרת במדינת ישראל ולצערי עלולה לקרב אותנו לחלק מהמדינות שהוא כל כך שואף לבקר אותם בשביל לעשות עלינו רושם", תקף גנץ את נתניהו.

ח"כ גנץ התייחס לפרשת 'המימד החמישי' באירוע פעילים בראשל"צ: "המימד החמישי לא פשטה את הרגל, אלא סיימה את פעילותה בגלל בעיית משקיעים. כל העובדים קיבלו את כספם עד השקל האחרון. לא קיבלתי שקל אחד לכיס שלי ממשטרת ישראל. אם היה מכרז שבו היינו זוכים ב-50 מיליון שקל, לא הייתה נסגרת החברה. איפה השכל שלכם?", כך דווח ב'כאן' חדשות.

"נתניהו בחרדה מוצדקת מפני גזר דין שחס וחלילה גם עלול לשלוח אותו לכלא, כי את זה לא היינו רוצים לראות בתור אזרחי מדינת ישראל" (משתתף בקהל: למה לא?)

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.