הכוכבת הבאה

מנצחת: עדן אלנה תייצג את ישראל באירוויזיון

תמונה – הכוכב הבא/רשת13
רגע האמת הגיע: כשנתיים לאחר שזכתה בתוכנית 'אקס פקטור'. עדן אלנה, בת 20 מקרית גת, היא המנצחת הגדולה בגמר תוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון", ותייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון 2020 שיתקיים השנה בהולנד - צפו בביצוע המנצח

https://www.facebook.com/sharonm36/videos/2988311201221812/?t=0

עדן אלנה נולדה בשכונת קטמון בירושלים להורים שעלו לישראל מאתיופיה כשהייתה בת שנתיים הוריה התגרשו והיא גדלה כ ל חייה כבת יחידה לאם חד-הורית, ללא קשר עם אביה שמעולם לא ראתה. מגיל קטן למדה בבית ספר דתי, ולאחר מכן עברה לבית הספר התיכון ליד האוניברסיטה ולמדה במגמת תיאטרון, ובאותן השנים למדה פיתוח קול. בשנה האחרונה עברה להתגורר מירושלים לקריית גת.

בגיל 17, השתתפה עדן בעונה השלישית של תוכנית 'אקס פקטור', וזכתה בגמר של העונה ב2018. לאחר מכן התגייסה עדן ללהקה צבאית בחיל החינוך והנוער.

ראש הממשלה נתניהו צייץ בברכה: "עדן, את אלופה! סומכים עלייך שתחזירי את האירוויזיון הביתה. בהצלחה!"

אין אין אין, כמו אמא ♥

אין אין אין, כמו אמא ♥ עדן אלנה מרגשת עד דמעות בביצוע מצמרר לשירה של ריקי גללצפייה בפרק המלא של הכוכב הבא לחצו > bit.ly/30rq4Jl | מי יעזוב את התחרות שבועיים לפני הגמר? מחר (21:15) שלב הכסא החם נמשך!

Posted by ‎קשת 12‎ on Friday, January 17, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.