עם ישראל חי

לאחר הפיגוע: לוחמי גולני הושבעו בכותל

תמונה – דובר צה"ל
זמן קצר לאחר הפיגוע הדריסה בירושלים בו נפצעו קל 12 חיילי חטיבת גולני ואחד נפצע קשה, המשיכו החיילים לטקס השבעתם בכותל המערבי: ״אנחנו, לוחמי גולני של מחזור נוב׳ 19, נשבענו אמונים למדינת ישראל בכותל. מחבל ניסה לפגוע ברוח עם ישראל וברוח צה״ל, אבל אנחנו נמשיך את המורשת - ולא ניתן לשבור את הרוח" / צפו בתיעוד המחזק

השבעה גולני נוב' 19

״אנחנו, לוחמי גולני של מחזור נוב׳ 19, נשבענו אמונים למדינת ישראל בכותל. מחבל ניסה לפגוע ברוח עם ישראל וברוח צה״ל, אבל אנחנו נמשיך את המורשת – ולא ניתן לשבור את הרוח״ מסע ההשבעה של טירוני חטיבת "גולני" לאחר הפיגוע בירושלים

Posted by ‎צה"ל – צבא ההגנה לישראל‎ on Thursday, February 6, 2020

הבוקר נמסר מבית החולים, כי ארבעת הפצועים קל מפיגוע הדריסה אמש שוחררו. מצבו של הפצוע הנוסף מוסיף להיות קשה אך יציב. הוא סובל מפגיעה רב מערכתית, עבר ניתוח במהלך הלילה ומורדם ומונשם ביחידה לטיפול נמרץ.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!