מאוהבת בגנץ

הצל מתנצל? "קיבלתי 4000 איומים ברצח"

תמונה – פייסבוק הצל
פעיל הימין 'הצל' מגיב למתקפה שספג מבני העדה האתיופית בעקבות הפוסט הביקורתי שפרסם נגד נציגת ישראל לאירוויזיון עדן אלנה, שאמרה כי היא מאוהבת בבני גנץ: "על הפוסט של עדן קיבלתי 4000 איומים ברצח" - צפו

בפוסט תגובה שפרסם יואב אליאסי הוא מגיב למתקפה שספג מבני העדה האתיופית בעקבות הפוסט הביקורתי שפרסם נגד עדן אלנה: "טוב אני רוצה לפנות לעדן אלנה, מה שכתבתי עליה קצת יצא מפורפרציות. קודם כל חשוב לי להבהיר אני לא מתנצל ואני לא חוזר בי אפילו לא ממילה אחת. וגם הבנתי שמה שנכתב בשמה עליי, זה פייק ולא שווה התייחסות, הלאה". פתח את הצל את הסרטון בתגובה לתגובה המזויפת שהופץ ברשת בשמה של עדן.

התגובה המזויפת שהופצה ברשת
https://twitter.com/itzik230/status/1225838904080764930?s=20

עוד תקף הצל והתנצל: "חשוב לי להגיד, חשוב לי, עדן תקשיבי אני לא רוצה שתפגעי, לא ניסיתי לפגוע בך. ניסיתי להבהיר נקודה, והאמת שלא מגיע לך כי קצת יצאתי עלייך, אולי בגלל רוח התקופה וזה יצא תוקפני על זה אני מתנצל. אין מה להגיד, זמרת מוכשרת, בחורה כישרונית, אני מעריך את זה שהתגייסת לצה"ל את נותנת דוגמה לצעירים. ואני באמת מאחל לך בהצלחה באירוויזיון ואני מקווה שתביאי את המקום הראשון. אני מקווה שתקבלי את ההסבר שלי ואת ההתנצלות, שוב אני אני אומר זכותך ודעתך אבל עכשיו עכיו כשאתה מייצגת את כל ישראל ואת שגרירה שלנו אולי כדאי שתתחשבי בכולם."

עוד תקף הצל וחשף: "עכשיו שאמרתי את זה, על הפוסט של עדן קיבלתי 4000 איומים ברצח, קללות, איחולי מוות לי וילדים שלי מכל מיני חברי העדה, אפילו כל מיני אנשי מפתח מטעם עצמם בעדה, טענו שאני ואישתי במערכת יחסים פתוחה והיא שוכבת עם אחרים, רק חבל שאני לא נשוי. וכל זה כי רשמתי פוסט שמבקש להבין מה הסיבה שעדן מאוהבת בגנץ"

מסר לעדן הלנה ולחברי העדה שהשמיצו קיללו אימו עלי ועל משפחתי…לראות עד הסוףמסכימים תשתפו שבוע טוב

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Saturday, February 8, 2020

כזכור, בשבוע שעבר פרסם הצל פורסם ביקורתי נגד עדן אלנה: "או מאוהבת בתור "מוסרית" בזה שהוא סיפר בשמחה שהקריב את לוחמינו כדי שאיובינו לא יפגעו "רק לא חמאס". או כמו שאמרת שאת מאוהבת בתור חיילת בזה שהוא מוכן לעשות ממשלה עם תומכי טרור שחושבים שזה דבר ליגיטימי לרצוח חיילים "רק לא גזענות". או מאוהבת בתור זמרת באדם שהוא לא מצליח להשלים משפט ולהגיד שתי מילים בלי להתבלבל "רק לא פרומטר". או אולי מאוהבת בתור אישה באיך שהוא נראה והעיניים הכחולות שלו "רק לא פוטושופ"

אחחחח.. עדן עדן.. זה מדהים לראות כמה תנועת הרק לא ביבי חזקה וכמה השטיפת מוח של התקשורת עובדת. מה טוב יצא לך מזה? אני לא…

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Thursday, February 6, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!