סערה ברשת

הוסרו תמונות משפילות של הנייה ואבו מאזן

תמונה – יח"צ
הוסרו שלטי חוצות בתל אביב בו נראים יו"ר הרשות אבו מאזן ומנהיג ארגון הטרור חמאס איסמאיל הנייה, כשהם כורעים על ברכיהם ועיניהם מכוסות: "שלום עושים רק עם אוייבים מובסים" / צפו

ראש עיירית תל אביב רון חולדאי הורה להסיר את השלטים, שלטענתו מעודדים אלימות ומזכירים את דאעש והנאצים: "הוריתי להסיר שלט בו נראים אבו-מאזן והנייה על ברכיהם, עינהם מכוסות וידיהם מונפות בכניעה. התמונה מסיתה לאלימות המזכירה את דאע"ש והנאצים – שאיננו רוצים להימנות עימם. גם בעת בחירות יש קווים אדומים. אינני מתערב בפרסום במרחב הציבורי אבל הפעם הכללים נשברו. השפלתו של האחר איננה דרכנו.", כתב חולדאי בחשבון הטוויטר שלו

יאיר נתניהו שפעיל מאוד ברשתות הבחרתיות הגיב לר"ע בביקורת: "השפלתו של האחר״, ״זה מזכיר את הנאצים״?! עד לאן הטרלול הפרוגרסיבי יקח אתכם?! מדובר ב2 רוצחי המונים, שידיהם מגואלות בדם מאות ילדים! כן גם ילדים תל אביבים!"

ברשתות החברתיות הגיבו על החלטתו של חולדאי להסיר את השלטים

העיתונאי רביב דרוקר התלהב מהחלטת ראש העיר חולדאי וכתב: "מעורר השראה. מה שנורא הוא שראיתי את זה הזדעזעתי ואפילו לא העליתי על דעתי שאפשר להוריד את התועבה הזאת. הרגילו גם אותי, מסתבר, להכיל את הגועל נפש הזה."

העיתונאי שמעון ריקלין כתב בתגובה: "קו ישיר עובר בין המהומה על שבחי ירושלים לבין הסרת תמונות של האוייב מובס בתל אביב. בשניהם רוצה השמאל לשמר את ההגמוניה ולהחליט מה מתאים ומה לא. ולכן: השוואת ישראל לנאצים? כן. הצגת המתנחלים כקוזקים? ברור. השוואת החרדים ליהודי הנצחי? בטח. הלוואי שחולדאי היה חס על כלבים כמו על מחבלים"

פעיל הימין הצל זעם על הבוקר והודיע כי סיים עם חולדאי: "מצטער שאני נופל עליכם בראשון בבוקר אבל חלססס פאשיסטים סותמי פיות נמאסתם! טוב עד עכשיו הייתי עדין עם חולדאי אבל זהו הככפות ירדו, והגיע הזמן לקרוא לחולדה בשמה."

מצטער שאני נופל עליכם בראשון בבוקר אבל חלססס פאשיסטים סותמי פיות נמאסתם!טוב עד עכשיו הייתי עדין עם חולדאי אבל זהו הככפות ירדו, והגיע הזמן לקרוא לחולדה בשמה. אני מבקש מכולם לשתף.

Posted by ‎(הצל) the shadow‎ on Saturday, February 15, 2020

מהפרוייקט לניצחון ישראל לקחו אחריות על השלטים ומסרו בתגובה: "כן, זה אנחנו. נראה שיותר מחוות דעת אומנותית על השלט, הביקורת של ראש העיר מגיעה בנוגע למסר שעד היום כמעט ולא דיברו עליו במדינת ישראל. 'שלום עושים רק עם אויבים מובסים' היא התפיסה בה צריכה לנהוג מדינת ישראל כדי להילחם בסרבנות הפלסטינית. במשך עשרות שנים קיבלו מאיתנו הפלסטינים אינספור הזדמנויות לקבל את כל מה שרק יכלו לחלום עליו, ועדיין הם המשיכו בסרבנות שלהם. אנחנו חייבים להסתכל למציאות בעיניים ולומר את האמת – שלום יהיה אך ורק כאשר הפלסטינים והחמאס יובסו ויוותרו על כל שאיפה לחיסול מדינת ישראל. מפתיע לשמוע שדווקא מי שעומד בראש העיר המציירת עצמה כפלורליסטית במדינת ישראל מנסה לסתום פיות, אבל בכוונתנו לפעול נגד החלטתו בבית המשפט כבר בצאת השבת."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.