קרב גנרלים

ברק נגד אשכנזי: "הוא משקר גם הערב"

תמונה – קובי גדעון, לע"מ
לאחר שבכיר 'כחול לבן' ח"כ גבי אשכנזי האשים ברמז את אהוד ברק בהדלפת הקלטות "אשכנזי מנדלבליט" לתקשורת, ברק מגיב בהתקפה: "האמת, אשכנזי שיקר אז שוב ושוב לחוקרי משטרה, לחברי המטכל ולציבור. והוא משקר גם הערב"

https://www.facebook.com/before.the.news.reshet/videos/2555805244688275/?t=0

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב ברק: "לא אתן לשקרים להרוס את הסיכוי להחליף את השלטון. לא לשקרים של נתניהו, ולא לשקרים של גבי אשכנזי. האמת, אשכנזי שיקר אז שוב ושוב לחוקרי משטרה, לחברי המטכל ולציבור. והוא משקר גם הערב: "

עוד כותב ברק ומפרט: "(א) הצא״פ כולל כ 15 שיחות שנוגעות ללב הפרשה (לא רופא שיניים ולא חברי ילדות) ומאירות את אשכנזי באור של עבריין לכאורה. (ב) האדם שאחראי להשמדת הקלטות בלשכת השר הוא בכיר במשרד הביטחון, מקורב לאשכנזי, שפעל מטעמו ובידיעתו. לאנשי לשכת השר לא היתה שום גישה לקלטות בשני צידי הבנין. (ג) הנושאים שעלו עד כה הם רק קצה הקרחון. על מנת לצמצם את הנזק האפשרי אמנע מלמנות נוספים." תקף ברק בתגובה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.