הר הבית בידינו?

יהודה גליק נאזק ונעצר בהר הבית

תמונה – ארנון סגל
חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק מהליכוד, עלה הבוקר עם שני חברי קונגרס אמריקאים להר הבית, בסיום הסיור נעצר גליק לאחר שלא נענה לבקשת השוטרים ללכת מהר יותר / תיעוד

מהמשטרה נמסר: "בשעות הבוקר הגיע להר הבית מבקר מלווה ב 2 חברי קונגרס אמריקאים ובני משפחותיהם, שסיירו בשטח הר הבית והביקור הסתיים ללא אירועים חריגים. לאחר זמן קצר, חזר המבקר לנקודת הבידוק בכניסה להר הבית (שער המוגרבים) ונכנס לשטח ההר ללא תיאום עם השוטרים והחל להסתובב בהר הבית בניגוד לכללי הביקור הנהוגים במקום, אותם מכיר מביקוריו הקודמים"

עוד נמסר: "הוא סירב להישמע להוראות השוטרים ולהתלוות אליהם תוך המשך יצירת פרובוקציה מולם, דבר שאילץ אותם לעכב אותו, ולאחר שהמשיך ליצור פרובוקציה מול השוטרים, הם נאלצו להודיע לו שהוא עצור, גם בשלב זה המשיך במעשיו דבר שאילץ את השוטרים לאזוק אותו. הוא שוחרר מהאזיקים עוד בשטח ההר ולווה ע"י השוטרים לחקירה. נציין כי במהלך החודשים האחרונים אותו מבקר הגיע מספר פעמים מדי שבוע על מנת לבקר בהר הבית, בהם כמעט כל ביקור היה מלווה בפרובוקציה שהובילה לא פעם להימנעותם של מבקרים נוספים להצטרף לקבוצתו."

מעוצמה יהודית נמסר בתגובה למעצר: "עוצמה יהודית בתגובה למעצרו של יהודה גליק: "אנו מוחים בתוקף על מעצרו של יהודה גליק הבוקר בהר הבית. כל מי שמכיר את גליק יודע שהוא נלחם על זכויות לגיטימיות ועל כן מדובר במעצר שווא וחלק מההתנכלות של המשטרה ליהודים שעולים להר. אנו קוראים למשטרה לשחרר את גליק במיידי ולשנות את החוקים שמפלים לרעה את היהודים שעולים להר."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.