מקבץ סרטונים

דיווח: מאות נוסעים נדבקו בספינה

תמונה – משרד הבריאות
רופא ישראלי שנשלח לטוקיו על מנת לעקב מקרוב אחר הטיפול בישראלים שנדבקו בקורונה בספינת התענוגות, ביקר הבוקר בשני בתי החולים הצבאיים בהם מאושפזים שלושה ישראלים, בני זוג ואדם אחד נוסף. יתר הישראלים יוטסו מחר לישראל / ברשת מתפרסמים מאות סרטונים מהמצב הקשה בסין, חלקם קשים לצפייה

פרופ׳ רן ניר-פז, רופא בכיר בהדסה ומומחה למחלות זיהומיות אשר נשלח מטעם משרד הבריאות לטוקיו, על מנת לעקב מקרוב אחר הטיפול בישראלים שנמצאו חיוביים לוירוס קורונה שהורדו מן הספינה, ביקרו בשעה זו בשני בתי החולים הצבאיים בהם מאושפזים שלושה ישראלים, בני זוג באחד ואדם נוסף בשני.

במהלך ביקורם בבית החולים שם מאושפזים הישראלים, פגשו הרופאים את הצוותים הרפואיים ושמעו מהם על הטיפול בישראלים המאושפזים כולם בתנאי בידוד. ״אנו עדים לטיפול טוב על ידי היפנים ונמשיך כמובן לבחון את המצב מקרוב״, ציין פרופ׳ ניר-פז. ״קיבלנו עדכון על מצבם של הישראלים וניכר כי מצבם קל, השניים שוחחנו טלפונית עם המאושפזים ועדכנו אותם באשר למצבם ולטיפול. ״

מעל 95 חולי קורונה מתו ביממה האחרונה בסין מעל ל-1,800 חולי קורונה מתו בסין, 98 חולים מתו רק ביממה האחרונה. מעל 70 אלף נדבקים. עוד דווח, כי על ספינת התענוגות המבודדת ביפן, נמצאו מעל ל300 נוסעים שנדבקו בנגיף הקורונה, ביניהם 3 ישראלים שהועברו לבידור בביתי חולים צבאיים.

אמש הרחיב משרד הבריאות את הצו להרחבת חובת בידוד בית לפי הצו לחוזרים מסינגפור, מקאו, תאילנד והונג קונג, למעט מי ששהה בשדה התעופה בלבד במדינות אלה .הצו חל על מי שחזר מהיעדים הנ"ל החל מה- 16/2 בשעה 12:00, ולתקופה של 14 יום ממועד השהייה ביעד. מעסיק של עובד בבידוד בית נדרש שלא לאפשר לאותם עובדים להיכנס למקום העבודה בתקופת הבידוד.

מקבץ סרטונים מסין

מיגון עוזר? רופא התמוטט במהלך טיפול בנפגעי קורונה

חסרי בית ישנים ברחובות לאחר הסגר שהטילה המשטרה על בניינים ושכונות שלמות במחוז חובאיי

כל מי שנחשד כחולה נלקח בכפייה לבידוד

שוטר מתמוטט בפתאומיות במהלך סיור משטרתי

צעיר סיני קפץ מבניין שהיה בהסגר

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.