מי צודק?

קרב ברשת: סגל מגיב לחרם של גליקמן

תמונה – ינון מגל
העיתונאי אביעד גליקמן קרא לא להזמין את ריקלין לאולפנים, מקווה מאוד שתוכניות הטלויזיה יפסיקו להזמין אותו כדי שלא יוכל להמשיך לשקר לגבי רביב. בושה ובזיון" . עמית סגל הגיב במתקפה: "מדובר כרגיל בסתימת פיות, שאיכשהו ובאופן לא מפתיע מגיעה תמיד מהאגף הנאור עאלק"

בעקבות חילופי האשמות ברשת בין שמעון ריקלין לרביב דרוקר על הטענות, כי דרוקר כתב נאום לגנץ, קורא הפרשן אביעד גליקמן לא להזמין יותר את ריקלין לאולפנים: "כן חברים: אדם שמשום מה קורא לעצמו עיתונאי( והוא לא) ממשיך לשקר במצח נחושה ולהפיץ לעוקביו שקרים בוטים. מקווה מאוד שתוכניות הטלויזיה יפסיקו להזמין אותו כדי שלא יוכל להמשיך לשקר לגבי רביב. בושה ובזיון"

בתגובה תקף עמית סגל את גליקמן בציוץ שפרסם בטוויטר: "אם לערוץ 13 היו מספיק אנשים שמעזים, פעם ביובל, לחלוק על הקו השליט, המונוליטי, החד גוני, שלו שותפים פחות או יותר כל אנשי המערכת עד לרמת כתבת התרבות, אולי לא היה צורך לחלל את האולפן בהזמנת אנשים שלמרבה הזוועה נוטים מעת לעת שלא להסכים."

עוד כתב סגל: "ח״כ יעלון טען הבוקר שנתניהו מפעיל את ערוץ 13 בפרשת הקלטות אשכנזי. גם זה רחוק מהאמת. מעניין מדוע לא יצאה קריאה להחרים גם אותו מהשידורים? הרי גם הוא כמו ריקלין טען לשווא לשת״פ אפל עם פוליטיקאים. ועל כן מדובר כרגיל בסתימת פיות, שאיכשהו ובאופן לא מפתיע מגיעה תמיד מהאגף הנאור עאלק"

נתניהו מגיב על טענות יעלון כי הדליף את ההקלטות

גליקמן לא נשאר חייב והגיב: "להסכים למה? ריקלין שיקר במודע אצל אמנון לוי( ואחרים) ואמר שרביב כתב נאום לבני גנץ. שקר מוחלט. ולא בפעם הראשונה. ובאמת תודה שאתה מנסה לחנך את ערוץ 13 על מי ועל מה לחלוק. תסתכל קודם על עצמך"

כזכור, רביב דרוקר הזדעק נגד שמעון ריקלין שפצח בריקוד בשידור חי לאמנון לוי וטען כי דרוקר כתב נאום לגנץ: "ריקלין אמר את השקר הזה בכמה מקומות אתמול. כמובן שלא כתבתי שום נאום לאף אחד, לא לגנץ ולא לאף פוליטיקאי אחר. השקר נאמר בבוטות ומתחת לשפם הוא מלמל שהוא מתכוון ל'נאום פוטנציאלי'. השרלטן-נוכל הזה מתייחס, כנראה, לציוץ שלי בו פירטתי איך, לדעתי, גנץ צריך לענות לטראמפ. הצעות דומות לאורך השנים נתתי לפוליטיקאים שונים מכול קצוות הקשת, כולל לנתניהו. פעם אפילו הייתה לנו פינה שאנחנו מדברים ישירות לפוליטיקאים. שקרן נשאר שקרן", תקף דרוקר בתגובה את ריקלין.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.