נרגע בדקה

צפו: גנץ מזמין לבמה גבר שהתפרץ

תמונה – כחול לבן
במהלך כנס בחירות ליוצאי אתיופיה, התפרץ אחד המשתתפים מבני העדה בצעקות על אפליה והתנהגות לא נאותה כלפיו, מצד המאבטחים ומארגני האירוע. יו"ר 'כחול לבן' גנץ הזמין אותו לבמה ונתן לו לדבר / כך זה נראה בוידאו

יו"ר כחול לבן, רא"ל (במיל') ח"כ בני גנץ: "העדה האתיופית לא למכירה ואיננה ביזנס פוליטי. את בעיות יוצאי אתיופיה לא צריך לפתור באופן נקודתי אלא מהשורש, להוקיע כל זעם, תסכול ועלבון מראש. כראש ממשלה אגלה אפס סובלנות לגזענות מכל סוג שהוא. נפעל בבתי הספר ונלחם באפליה, נבדוק כל מקרה של שיטור יתר ונפתור את הבעיות הללו אחת ולתמיד."

גנץ גם התייחס לפתיחת משפטו של נתניהו: "זהו ערב עצוב למדינת ישראל ולאזרחי ישראל. גם לי כאזרח זהו ערב עצוב ברמה האישית. יום לאחר השבעת הכנסת, ב-17 במארס, נתניהו יתייצב למשפט פלילי. ב-17 למארס: נגמר המנדט ומתחיל המשפט. נתניהו יעסוק אך ורק בעצמו. הוא לא יוכל לדאוג לאזרחי ישראל. כרמטכ"ל לשעבר אני יודע היטב שראש ממשלה חייב להקדיש את כל כולו לנושאים החשובים ביותר למדינה. הוא חייב להיות פנוי, ממוקד וחף מכל אינטרס אחר. אתם הייתם רוצים רמטכ"ל שהולך לבית משפט? וראש ממשלה שהולך למשפט?

עוד תקף גנץ: "נתניהו הולך למשפט, ואנחנו נמשיך מכאן. נדאג לביטחון, לבריאות, לחינוך ולשאר ענייני המדינה התקועים, לאחר שלוש מערכות בחירות. ובזבוז של שמונה מיליארד שקל. אנחנו ננצח ונוציא את ישראל לדרך חדשה. כמו שלא נהיה מוכנים שבזמן שרמטכ"ל מפקד על הצבא הוא יתמודד עם שלושה כתבי אישום, כך לא נסכים שראש ממשלה יתמודד עם שלושה כתבי אישום בזמן שהוא צריך לנהל מדינה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.