"רק בלי אוזניות"

נתניהו לגנץ: "אני מזמין אותך לשלושה עימותים"

תמונה – אלעד מלכה
רה"מ נתניהו הזמין את גנץ לעימות בחירות: "אני מזמין את גנץ לשלושה עימותים: מדיני, כלכלי וביטחוני, כמו בארה"ב. מה אתה מפחד? תתייעץ עם אחמד טיבי" - גנץ בתגובה לאחר כשעתיים: "מה קרה נתניהו? נבהלת שיש תאריך לעימות שלך מול עדי התביעה אז אתה מייצר ספין?" - צפו

בראיון לערוץ 20 הזמין נתניהו את גנץ לעימות: "אני מוכן לבוא הנה או במקום אחר. אני מזמין אותך לעימות טלוויזיוני. נבחר מישהו, או שאתה תביא מישהו ואני מישהו, נעשה עימות טלוויזיוני, נדבר מול הציבור. נעשה כמה עימותים. רק בלי אוזניות"

ח"כ גנץ הגיב בטוויטר: "מה קרה נתניהו? נבהלת שיש תאריך לעימות שלך מול עדי התביעה אז אתה מייצר ספין? ב-17.3 אתה הולך לבית משפט ומדינת ישראל חייבת להתקדם"

גם יו"ר ישראל ביתנו איבגדור ליברמן הצטרף לחגיגה וצייץ: "ביבי, שמחתי לשמוע סוף סוף שאתה מוכן לקיים עימות. אני קורא לך לעימות מולי לפני ה- 2 במרץ, בכל מקום ובכל שעה שתבחר."

העיתונאי יובל קרני ציטט תגובה מגורם 'בכחול לבן' להצעת נתניהו: "נתניהו יקבל עימות מול התובע שלו בבית המשפט".

העיתונאי עמית סגל התייחס להצעת נתניהו: "הסיפור הוא כזה: מצד אחד גנץ צריך להיות משוגע כדי לצעוד לבור הזה מיוזמתו. נתניהו טוב ומנוסה ממנו לאין שיעור בזה. מצד שני, בעימותים המשחק הוא. משחק הציפיות. אם גנץ ייתן אפילו הופעה סבירה מול נתניהו זה ייראה לעומת הציפיות כאילו ניצח. אתגר. ובדרך כלל מי שרוצה עימות הוא דווקא זה שבפיגור. התקדים המגונה שקבע ברק ואימצו אחכ שרון, אולמרט ונתניהו עצמו הוא: אם אתה מוביל אל תלך לשם. כאן אולי דווקא התיקו הבלתי נגמר יסייע"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.