צפו בוידאו

לעיני המצלמות: עו"ד מבריחה סמים לכלא

תמונה – דוברות שב"ס
עו"ד מאזור המרכז נעצרה בחשד שהבריחה סמים לאסיר בכלא רימונים בשתי הזדמנויות שונות. היום הוגשו נגד החשודה כתב אישום ובקשת מעצר / צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה

המשטרה עצרה עורכת דין שנתפסה כשהעבירה ללקוח שלה, אסיר בכלא רימונים, חבילה שהכילה סמים מסוכנים. קודם להעברת הסמים בכלא, החשודה נפגשה עם אחר בכפר קאסם. האחר העביר לחשודה מעטפה ובה 2 אריזות: אחת של סמים מסוג חשיש במשקל של 38.17 גרם והשנייה של סמים מסוג קנבוס במשקל של 3.48 גרם.

בהמשך, החשודה הגיעה במסגרת עבודתה כעו"ד לפגישה עם הלקוח שלה, במתחם הדרים. במהלך הפגישה, עוה"ד העבירה לאסיר את הסמים והוא הסליק אותם בתחתוניו. בנמשך ובתום הביקור, נערך לאסיר חיפוש על גופו ונמצאו ברשותו סמים.

חוקרי המשטרה הצליחו להתחקות אחר העברה נוספת של סמים ובאותה השיטה. סוג הסמים וכמותם אינם ידועים. גם בפעם זו, אחר יצר עימה קשר ומסר לה שמעוניין להעביר לה "כסף" על מנת שתעביר אותו "לבחור". האחר והחשודה נפגשו בת"א והאחר העביר לחשודה את הסמים. החשודה הגיעה לכלא במסגרת עבודתה כעו"ד והעבירה לאסיר את הסמים. כל זאת בתמורה ל-2,981 ₪ שהופקדו עבורה באמצעות שירות "מזומן בזמן", שירות העברת כספים באמצעות דואר ישראל.

מעצרה של החשודה הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת והיום, מחלקת התביעות של מחוז מרכז הגישה נגדה כתב אישום המכיל 2 אישומים, בעבירות של סחר בסמים, פעולות בחפץ אסור/מסוכן בכלא וקשירת קשר לפשע.

יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשודה גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה. במהלך הדיון שוחררה החשודה בתנאים מגבילים. נציג המשטרה ביקש וקיבל במהלך הדיון עיכוב ביצוע ההחלטה על מנת להגיש ערר לביהמ"ש המחוזי והחשודה נותרה במעצר מאחורי סורג ובריח.

האסיר (23 כפר קאסם), נעצר אף הוא ומעצרו הוארך מעת לעת בבימ"ש השלום בפ"ת. צו איסור פרסום על שמה של החשודה ופרטים מזהים שלה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.