מכה לגנץ

דיווח דרמטי: חקירה פלילית נגד המימד החמישי

תמונה – כחול לבן
דרמה פוליטית: העיתונאי עמית סגל חושף הערב, כי הפרקליטות תפתח בחקירה פלילית לאחר הבחירות בפרשת חברת 'המימד החמישי' בראשה עמד יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ / נתניהו בתגובה: "זהו ערב עצוב למדינת ישראל."

העיתונאי אביעד גליקמן דווח בערוץ 13, כי גנץ עצמו לא צפוי להיחקר באזהרה, וכי החקירה ממוקדת נגד מעורבים נוספים שככל הנראה הציגו מצג שווא, כדי לזכות במכרז משטרתי בעלות של 4 מיליון שקל.

ראש הממשלה צייץ בעקיצה לגנץ שפרסם תגובה דומה בעבר על נתניהו: "זהו יום עצוב למדינת ישראל"

בתגובה לפרסומים הערב לפיהם היועמ"ש יפתח בחקירה בפרשת המימד החמישי, מעוצמה יהודית נמסר: "מנדלבליט חייב ללכת הביתה. היועץ המשפטי לממשלה הפך מזמן לכלי שרת בידי השמאל, כשהערב הוא שוב נחשף בקלונו: נגד ראש הממשלה הוא מגיש כתב אישום בעיצומה של מערכת בחירות, ובפרשת המימד החמישי הוא החליט 'להיזכר' הערב, אך לדחות את החקירה (שאולי תתקיים) לאחר הבחירות".

עוד נמסר: "רק לפני שבועיים מנדלבליט שוב ניצב לצד תומכי הטרור והשמאל הקיצוני, כשהמליץ לאשר את מעריצת המחבלים היבא יזבק, והערב הבזיון נמשך. הגיע הזמן לשים לזה סוף".

בני גנץ, בוא לעימות.

בני גנץ, בוא לעימות!

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Wednesday, February 19, 2020

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.