מגלVSכהן

"איש העבודות השחורות של אנשי השלום"

תמונה – טוויטר ינון מגל
העיתונאי ינון מגל במתקפה נגד עו"ד ברק כהן: "לי אישית סיפרו אנשי שמאל שהם תורמים לו כסף למחייתו כדי שיעשה את מה שלהם לא נעים לעשות"

העיתונאי ינון מגל תקף בחריפות את כהן וכתב: "רק שיהיה ברור ברק כהן הוא קווזימודו של ישראל הראשונה. לי אישית סיפרו אנשי שמאל שהם תורמים לו כסף למחייתו כדי שיעשה את מה שלהם לא נעים לעשות. עבד של ישראל הראשונה שמקבל כסף כדי לפגוע בנתניהו ובימין מתחת לחגורה ובשפה מלוכלכת ומתועבת. איש העבודות השחורות של אנשי השלום המוסר והאתיקה"

בציוץ נוסף כותב מגל: "בגלי צהל מראיינים את ברק כהן שרק לפני כמה ימים השווא את נתניהו להיטלר. ממש מרואיין לגיטימי. ועוד עוזרים לו לגייס כסף. ועוד שואלים אותו למה הוא לא רץ לכנסת. יופי אלקבץ. אתה מינוי מעולה של ליברמן. הזיה"

עו"ד ברק כהן הגיב לסערה בטוויטר: "מישהו יכול לשלוח תודה בשמי לפקק המטומטם הזה, שמסייע לנקות את הסביבה שלי מכל הזבל הפשיסטי"

ככור, ברק כהן עורר סערה כששיתף תמונה של נתניהו בטוויטר וכתב: "נכרתי בהיטלר יושב ביציע"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.